1 054
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-830 روز
آرشیو پست ها
1 054
حس پشیمونی نداره و به بخشی از وجودت و پوستت تبدیل میشه مگر اینکه مثلا چقدر تتوی اشتباهی جای اشتباهی باشه
1 054
تتو گرفتن خیلی کار وحشتناکی نیست؟ مخصوصا تو سن پایین. آدم شخصیت و سلیقه اش خیلی عوض میشه از کجا معلوم تو سن بالاتر هم بخوای باز اون طرح رو بدنت باشه؟ یعنی انقدر آدما با احساس پشیمونی راحتن؟
1 054
تایپ داشتن خیلی کار معناداری نیست بخصوص اگه سعی کنی به طور آگاهانه تعیینش کنی و محدودیت بذاری
1 054
چرا آدم همیشه واسه خودش یه معیارایی داره که از آذمای اینطوری و اونطوری خوشم میاد و تایپم فلان چیزه بعد عدل یهو از یکی خوشش میاد که اصلا با استاندارداش جور درنمیاد
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
