ar
Feedback
☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

الذهاب إلى القناة على Telegram

«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـن‌هایِ طولانـی| متن‌ها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی‌: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0

إظهار المزيد
4 846
المشتركون
+3824 ساعات
+487 أيام
+6930 أيام
أرشيف المشاركات
"التَّكَبُرُ علي المتكبِّرِ هُوَ التّواضُعِ بِعَيْنِه" تكبر در برابر شخص متكبر عين تواضع است! مولا علی علیه‌السلام.

بمیـــرم برایت که نشناختَندَت؛ به غیر از شهیــدان و عرش‌آشـیان‌ها نه‌تنها تو را کشت خصمِ حرامی؛ خودی نیز کشتَت به تیغ و سنان‌
بمیـــرم برایت که نشناختَندَت؛ به غیر از شهیــدان و عرش‌آشـیان‌ها نه‌تنها تو را کشت خصمِ حرامی؛ خودی نیز کشتَت به تیغ و سنان‌ها نه تنها سگ زرد یا گرگ صهیون؛ تو را پیش از این کشت زخمِ زبان‌ها چه کس داد جرأت به‌دشمن که ریزد؛ شرر بر کنامِ هُژَبر زمان‌ها؟ کِه داد این جسارت به قاتل که آید؛ پی کشتن اسوۀ قهرمان‌ها…؟ شریکنـد در خونت، ای پیرِ عاشـق! رفیقانِ مردود در امتحان‌ها...
- افشین‌علا.

🔻تازه از جنوب رسیده ام بشنوید و به گوش مسلمین برسانید. بسم الله الرحمن الرحیم من الغریب إلى الحبیب؛ از حسین بن علی، به حبیب بن مظاهر… و اما بعد… حبیب خودت را به ما برسان… عجّلوا إلینا رحمکم الله 🔻 @hossein_pak69

حاج قاسم عزیز! به قاسم‌ابن‌الحسـن(ع) سوگند؛ سلاحی که تو برافراشتی هرگز بر زمین نخواهد ماند. حاج‌قاسم بدان! قاسم‌هایی در این عالم به نام تو و یاد مکتبِ تو پرورش خواهـند یافت؛ که هر‌کـدام در این میدان یک حاج‌قاسم ان‌شاءالله خواهند بود… رحمتِ الله به عُشّاقِ اباعبدالله…

پشتیبانِ امامِ‌‌‌جامعه باشید و پشتِ امام‌‌جامعه پنهان نشید؛ تا مجبور نشید فردا‌ روزی مثل رهبر شهید تازه بعد از #قتل توسطِ دشمن بدعهد، تروریست، متجاوز و فریبکار؛ بر سر پیکر بی‌جانش مرثیه‌سرایی کنید. شهید آوینی احوال امروز رو چقدر دقیق روایت کرد: «برخی مردمان، امام گذشته را عاشق‌اند، نه امام حاضر را. می‌دانی چرا؟ امامِ گذشته را هرگـونه که بخواهـند تفسـیر می‌کنند؛ اما امام حاضـر را باید فرمان برند! و کوفیان اینگونه عاشورا را رقم زدند.» تلخ بود؟! ببخشید. سیلیِ حقیقت یک‌بار به صورت ما خورد؛ مزهٔ خیلی تلخی هم داشت.

کانال ۱۲ اسرائیل گفته نتانیاهو و کاتز به ارتش دستور دادن که تمامِ عملیات خودشون در جنوبِ لبنان رو «بدونِ عقب‌نشینی از هیچ موضعی» متوقف کنه. در بند ۱ تفاهم تصریح شده که امریکا و متحدین منطقه‌ایِ اون علاوه بر پایان عملیات نظامی در لبنان، متعهد شدن که «تمامیتِ ارضی و حاکمیت لبنان رو هم تضمین کنن» و به گفتهٔ اقای عراقچی؛ خاتمهٔ جنگ و احترام به حاکمیت لبنان؛ شامل عقب‌نشینی از مناطق تصرف‌شدهٔ خاک لبنان هم می‌شه. لذا آتش‌بس بدون عقب‌نشینی، صرفا یک فریبه.

اون‌چیزی که امروز تحلیل‌گراهای دنیا رو وادار به اذعان «پیروزی ایران» در این نبرد می‌کنه؛ جنگ، دفاع جانانهٔ نیروهای مسلح و مقاومتِ مردم بود. لذا «اگر» در مذاکره و روی کاغذ امتیازی دریافت شد هم مدیونِ دفاع نظامی جمهوری اسلامی ایران بود. این تفاهم‌نامه هم در صورتی که «نقد» بشه؛ پیروزی‌ست. برای نقد کردن تعهدات نسیهٔ امریکایی تعارف و تعلل و بهانه و توجیه نیارید. نقد نشدنِ بند‌اول تفاهم تا امروز ده‌ها شهید و زخمی در لبنان به جا گذاشته! اگر به بهانهٔ خدشه‌دار نشدنِ حسن‌نیت صرفا بیانیهٔ سیاسی می‌‌دید و چیزی رو توجیه می‌کنید؛ راه رو برای بدعهدی‌های بعدی باز می‌کنید.

همچین چیزی منظورتونه؟: اون‌چیزی که امروز تحلیل‌گراهای دنیا رو وادار به اذعان «پیروزی ایران» در این نبرد می‌کنه؛ جنگ، دفاع جانانهٔ نیروهای مسلح و مقاومتِ مردم بود. لذا «اگر» در مذاکره و روی کاغذ امتیازی دریافت شد هم مدیونِ دفاع نظامی جمهوری اسلامی ایران بود. این تفاهم‌نامه هم در صورتی که «نقد» بشه؛ پیروزی‌ست. برای نقد کردن تعهدات نسیهٔ امریکایی تعارف و تعلل و بهانه و توجیه نیارید. نقد نشدنِ بند‌اول تفاهم تا امروز ده‌ها شهید و زخمی در لبنان به جا گذاشته! اگر به بهانهٔ خدشه‌دار نشدنِ حسن‌نیت صرفا بیانیهٔ سیاسی می‌‌دید و چیزی رو توجیه می‌کنید؛ راه رو برای بدعهدی‌های بعدی باز می‌کنید.

سخن بزرگان: «لاک‌پشت چون خودش کُند می‌ره؛ فکر می‌کنه بقیه دارن #تند می‌رن.»

فریادهای شما در خیابان دست رهبری را برای نوشتن اینکه «علی‌الاصول نظر دیگری داشتم» پر کرد...

Repost from حسیبا
نوشته بود: اسرائیل در حال کشتن کودکان است و هر زمان که این جمله را بخوانی، درست است.

گزارش وزارت بهداشت لبنان: «در حملات اسرائیل از شب گذشته تا این لحظه، ۴۷ نفر شهید و ۹۷ نفر مجروح شده‌اند.» همین اول کار که پایِ خرِ لنگش هنوز کامل هم از پل رد نشده؛ به ریش بند اول این تفاهم خندید. «علی‌الاصول» فرمول مذاکراتیِ این شیطان‌صفت‌ها اینجوریه! در برابر وعدهٔ فریبنده اما نسیه‌ای که می‌ده، از شما نقد می‌طلبه!

ببینین کار دنیا به کجا رسیده که چهارتا پروژه‌بگیر پلشت می‌خوان به خلف صالح رهبر شهید، سیرهٔ پدرش رو یاد بدن! صرفاً جهت استحضا
ببینین کار دنیا به کجا رسیده که چهارتا پروژه‌بگیر پلشت می‌خوان به خلف صالح رهبر شهید، سیرهٔ پدرش رو یاد بدن! صرفاً جهت استحضار؛ پدر بزرگوارشون: «این بحث که وظیفهٔ رهبری در این‌گونه مواقعِ اجرایی چیست، [خودش یک] مقوله‌ای است، امّا [بنده] معتقدم در زمینه‌های اجرایی نباید رهبری وارد میدان شود و کاری را اجرا کند یا جلوی آن را بگیرد، مگر در مواردی که به حرکت کلّی انقلاب ارتباط پیدا می‌کند که در آن‌جا وارد می‌شویم». - دیدار رهبر شهید انقلاب با دانشجویان ۱۳۹۸/۳/۱

- نظارت روی تحقق بندهای تفاهم‌نامه را کلید بزنید.✅

اسرائیل از صبح به بیش از ۸۰ نقطه از لبنان حمله کرده؛ وزیر جنگ اسرائیل وقیحانه اعلام کرد «اسرائیل همهٔ خانه‌های روستاهای جنوب لبنان رو با خاک یکسان کرده و دیگه کسی نمی‌تونه به اونجا برگرده!» یه مجلس عزای سید‌الشهداء(ع) و موکبِ پذیرایی از عزاداران در شهرکِ جباع؛ در جنوبِ لبنان هم هدف حملهٔ وحوش صهیونیست قرار گرفته. ۱- بدون هماهنگی با امریکا، اسرائیل قادر به ادامهٔ حیات نامشروعش نیست! ۲- بین امریکا و اسرائیل در توحش و جنایتکاری تفاوتی نیست! اسرائیل تنها پادگان نظامیِ امریکا در منطقه‌ست. ۳- نقضِ‌ تعهد در بند‌ ابتداییِ تفاهم‌؛ بدون چراغ‌سبز امریکا ممکن نیست! و این مقدمهٔ نقض سایر تعهداته. ۴- دفاع از لبنان و حزب‌اللهِ بامعرفت؛ به ده‌ها دلیل استراتژیک و ایدئولوژیک، عین دفاع از ایرانه. ۵- بلند بگو: «هیئتی‌‌که دغدغهٔ مبارزه با اسرائیل نداشته نباشد، شمر هم در آن سینه می‌زند!»

اینجا همچنان جنوب لبنانه. جایی که بنا به بندِ اول تفاهم‌نامه باید هرگونه عملیات‌نظامی و جنگ در اونجا‌هم پایان بپذیره. اما چند
اینجا همچنان جنوب لبنانه. جایی که بنا به بندِ اول تفاهم‌نامه باید هرگونه عملیات‌نظامی و جنگ در اونجا‌هم پایان بپذیره. اما چندین شهید و زخمی و چندین تجاوز هوایی از آغاز تفاهم‌نامه تا الان در لبنان گزارش شده. این یعنی نقضِ تعهد. اگر دنبال دفاع و تحققِ حقوق‌ ملت‌ ایران و محور ‌مقاومت بعنوان سنگرِ اصلی و مهم در برابر جنایات و وحشی‌گری‌ قلاده‌ پاره‌کرده‌های امریکا و اسرائیل‌اید؛ از لبنان شروع کنید! محکم بگیرید و اجازهٔ دبّه‌کردن به طرف بدعهد، قاتل و تروریستِ امریکایی و سگ هار و خون‌خوارش در منطقه ندید! نقضِ بند اول تفاهم‌نامه یعنی دومینوی نقض و بی‌احترامی به بقیهٔ تعهدات!

اگر «اصـول» رو بشناسید؛ با یه غوره سردی‌تون نمی‌کنه و با یه مویز گرمی‌تون. اگه نشناسید؛ غرورِ سیاست‌زدگی و میل به چپ و راست، چپ و راستتون می‌کنه و بجای عبور از «منیّت»، از «اصول» عبور می‌کنید. و احتمالاً قراره از این به بعد، زیاد از این عبورها ببینیم. ابتلائات در راه است، ان‌شاءالله مبتلا نشیم.

اگر «اصـول» رو بشناسیم؛ با یه غوره سردی‌مون نمی‌کنه و با یه مویز گرمی‌مون. اگه نشناسیم؛ غرورِ سیاست‌زدگی و میل به چپ و راست، چپ و راستمون می‌کنه و بجای عبور از «منیّت»، از «اصول» عبور می‌کنیم. و احتمالاً قراره از این به بعد، زیاد از این عبورها ببینیم. ابتلائات در راه است، ان‌شاءالله مبتلا نشیم.