ar
Feedback
"زنی که‌گم کردم "

"زنی که‌گم کردم "

الذهاب إلى القناة على Telegram

برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70

إظهار المزيد
4 457
المشتركون
+2824 ساعات
+977 أيام
+6830 أيام
أرشيف المشاركات
Ali Montazeri Darya.mp36.10 MB

در وجود همۀ ما یک منِ افسرده، یک منِ عصبانی، یک منِ شاد و یک منِ مضطرب وجود دارد. کدام من پیروز می شود؟ هر کدام که بیشتر تغذیه شود ... @adelehz

قشنگترین اتفاقات زندگی آدم بدون پیش بینی و برنامه ریزی رخ می‌دهد پس اینقدر آسمان ریسمان نباف و چه کنم چه نکنم در پیش نگیر ‌ فقط از همان لحظه لذت ببر .. #عادله_زمانی @adrlehz

ما گمان‌نمی کردیم که عشق این باشد . این حس عجیب که شبیه غلیان خون زیر پوست خشکیده است . یا شبیه یک شب تابستانی که دلهره ی شیرینی دارد. گمان‌نمیکردیم شبیه نخی باشد که ناگاه از دل کشیده می‌شود و یک صدم ثانیه قلب را از حرکت باز می دارد . ولی بود. شبیه همه ی این چیزهای عجیب بود و ما آیا آن را نمیخواهیم؟ انقدر که بتوانیم برای آن لحظات عجیب جان بدهیم . عشق را چنین می خواهیم . #عادله_زمانی ویدیو:ساناز جان گرجیان❤️ @adelehz

خدا کنه عزیزم حقیقت گفته باشی😅

3.75 MB

فرزند هنر باش نه فرزند پدر فرزند هنر زنده کند نام پدر @adelehz
فرزند هنر باش نه فرزند پدر فرزند هنر زنده کند نام پدر @adelehz

اخ قلبم😍😁 @adelehz

تورا میشناسم روزی تصور میگردم پیام آور اشتیاق بر زندگی منی ! مرا میشناسی؟ من همانم که گفته بودی یافتنم معجزه بوده برایت خواست
تورا میشناسم روزی تصور میگردم پیام آور اشتیاق بر زندگی منی ! مرا میشناسی؟ من همانم که گفته بودی یافتنم معجزه بوده برایت خواستم بگویم معجزه ات را جا گذاشتی نصیب و نثار پیامبر دیگری شد . #عادله_زمانی @adelehz

دلِ آباد اگر خواهی، مکن ویران دلِ کس را ...

من وقتی طالبی رو میکنم اصلش میوه شو میذارم تو ظرف سطح داخلی پوستشو امتحان میکنم . امیدوارم با این مثال مدل انتخاب کردن آدم برای دوست داشتن توی زندگی من و فهمیده باشید :) @adelehz

خوشبخت ترین زن دنیا زنی نیست که الزاما مادر شده باشد بلکه زنی ست که بتواند فرزندی برای زیباتر شدن جهان به دنیا آورد. فرزندی برای بالا رفتن نرخ مهربانی دنیا، فرزندی که بتواند به دیگران ثابت کند در پس هر زشتی این جهان،زیبایی های بی شماری وجود دارد. من اگر فرصت مادر شدن داشته باشم‌میخواهم شانس مادر چنین فرزندی بودن را داشته باشم‌. تا بتوانم جز خوشبخت ترین زنان عالم باشم‌. #عادله_زمانی پ.ن این ویدئو را بارها ببینید لطفا @adelehz

دنیای ما اندازه ی هم نیست @adelehz

مامانم اخیرا تو اینستا یه پیج پیدا کرده که یه خانم آذری از مادربزرگش نگهداری میکنه و از روزمرگیش تولید محتوا میکنه اون خانم بطرز عجیبی شبیه مادر بزرگ من هست در سال‌های آخر عمرشون مادرم از صبح که بیدار میشه تا شب مکرر این‌پیج و چک میکنه و همش میگه امروز حاج خانم حالش خوبه ...در حالی که زبان آذری نمیدونه مکرر این پیج و دنبال میکنه و عزیزان دلتنگی برای مادر این شکلیه ...💔 @adelehz

عطرها عجیب بی رحمند..... @adelehz

من بچه بودم مامانم همش میگفت بهش نگاه نکن کور میشی و گویا واقعیت داشته.

Repost from کاف
بچه ها خيلي خسته تر از اونم كه توضيح زياد بدم من امشب با اين ليزر بازي ميكردم يهو تصميم گرفتم توشو نگاه كنم و يهو چشمم سوخت و
بچه ها خيلي خسته تر از اونم كه توضيح زياد بدم من امشب با اين ليزر بازي ميكردم يهو تصميم گرفتم توشو نگاه كنم و يهو چشمم سوخت و ديگه نديدم رفتم دكتر گفت شبكيه چشم سوخته به همين سادگي و تمام خودمو ناقص كردم اينو جلو دست بچه ها نذاريد، باهاش شوخي هم نكنيد. عزيزان خواهش ميكنم از اين ليزر پوينترها رو دستِ بچه ها ندين و براشون نخرين، برخوردِ مستقيمِ نورش با چشم آسيبِ شبكيه و كاهش ديدِ غير قابل برگشت ميده، مكرراً بيمارانى داريم كه اشعه ى ليزر رو به چشمِ خودشون يا اطرافيان تابوندن و دچارِ كاهش ديد شدن. مراقب چشماتون باشيد. 1991 @kafiha

همه‌چیز در آخرین آدمی خلاصه می‌شود که در تنگنای شب به یاد می‌آورید؛ قلب شما آن‌جاست... 👤#چارلز_بوکوفسکی @adelehz