"زنی کهگم کردم "
الذهاب إلى القناة على Telegram
برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70
إظهار المزيد4 457
المشتركون
+2824 ساعات
+977 أيام
+6830 أيام
أرشيف المشاركات
4 462
همهچیز در آخرین آدمی خلاصه میشود
که در تنگنای شب به یاد میآورید؛
قلب شما آنجاست...
👤#چارلز_بوکوفسکی
@adelehz
4 462
احساسات عوض میشوند
خیابانها و شهرها
فصل ها و یا حتی آدمها عوض میشوند.
اما عطرها ...
عطرها و حسی که ایجاد میکنند هرگز تغییر نمیکنند.
صدسال بعد از مرگ ،بازهم با عطری که روزگاری عاشقی کنی طعم عشق را بیاد می آوری..
حتی اگر دیگر عشقی باقی نمانده باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
4 462
خدایا خلاصه اش کنم
ما رو حروم نکن؛ حروم مسیرهای اشتباه، موقعیتهای اشتباه، فکرهای اشتباه، آدم های اشتباه..
@adelez
4 462
حال غریب برگشتن و به گذشته نگاه کردن
و باور نکردنی اینکه آنچه امروز بی تفاوت به آن می نگری
روزگاری سبب تپش قلبت بوده است...
#عادله_زمانی
@adelehz
4 462
جایی خواندهبودم که وقتی بدون هیچ دلیلی حال روحیات خوب نیست، یعنی جایی از جهان، کسی دلتنگ توست...
@adelehz
4 462
از وقتی چشم باز کرده ایم عین ربات های طراحی شده یاد گرفته ایم در جواب چطوری ؟
بگوییم خوبم !
حتی اگر خوب نبودیم
حتی اگر شکسته بودیم
حتی اگر بخشی از وجود مان ترک برداشته بود .
اصلا این خوبم دروغین از کجا یهو آمد نشست وسط روزمرگی های ما ؟
چرا ما فکر کردیم اگر کسی بداند خوب نیستیم ،کسر شان ست !؟
چرا خیال کردیم وقتی میگوییم خوبم، همه چیز به خوشی ختم به خیر می شود ؟
عزیز من
خوب نبودن بد نیست ،گاهی باید ایستاد و در جواب چطوری ؟ گفت خوب نیستم! خسته ام! شکسته ام!
آقا! کم آورده ام .
اصلا بدِ بد هستم .
و بعد میبینی که همین اعتراف به حقیقتی که تلخ ست نیمی از تلخی اش را حذف میکند.
من از این خوبم های دروغین خسته ام
این بار که بپرسی چطوری؟
میگویم: بارانی ،
آیا چتری برایم می آوری؟
#عادله_زمانی
@adelehz
4 462
ما دیگر به جانبِ شهرِ سرد ،
بازنمیگردیم...
و من همهٔ جهان را
در پیراهنِ گرمِ تو
خلاصه میکنم
احمد شاملو
@adelehz
4 462
قطعا چیزی از قلبت نوشیده ام
یا عطر تنت را بوییده ام ...
که دلم
مدام بهانه تو را می گیرد
و بی قرار است...!
رضا صمدی
🌱
@adelehz
4 462
چنانچه در آسمان هفتم باشی و رهگذری تقاضای لیوانی آب از تو بکند، از آسمان فرود بیا تا تقاضای او را اجابت کنی.
اگر با مهربانی و آواز به خدا نزدیک نشوم، پس چگونه نزدیک شوم؟
✍🏻 نیکوس کازانتزاکیس
❤️
@adelehz
4 462
من گمان میکنم دوست داشتن یک نفر
انگیزه ی کافی برای ادامه ی زندگی را ایجاد خواهد کرد .
زندگی به اندازه کافی دشوار ست و بدون دوست داشتن ها سخت تر جلوه خواهد نمود.
#عادله_زمانی
@adelehz
4 462
دایی احمد هر وقت واسم پول میزد میگفت باهاش یه آدامس بخر ...💔🖤
مهربون دلپاک سفرکرده ی من ...
@adelehz
4 462
پشت هر آدم موفق،
کوهستانی سرد و تاریک
از اهمیت ندادن به دیگران و
نظراتشان است.
#وین_دایر
@adelehz
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
