ar
Feedback
Le Bleu🌊

Le Bleu🌊

الذهاب إلى القناة على Telegram

آبی‌ام؛ رندوم نوشته‌های یک انسان؛ علاقه‌مند به کشفِ تجربه‌های جدید؛ دانشجویِ پزشکی @Bleuone_bot t.me/HidenChat_Bot?start=7432406510

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
209
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
+430 أيام
عدد المنشورات
المنشورات في الثلاثين يومًا الماضية

جاري تحميل البيانات...

التفاعلات
التعليقات
نجوم تيليجرام
أفضل المنشورات حسب

جاري تحميل البيانات...

تحليل النشر
المشاركات
ديناميات المشاهدات
ن. به آ. می‌گه: +می‌خوای فلافل فروشی بازی کنیم؟🌭🥓 _نه اون‌موقع دلم فلافل می‌خواد. +می‌خوای نونوایی بازی کنیم؟🍞🥖 _نه اون‌موقع دلم نون می‌خواد. +می‌خوای همبرگر فروشی بازی کنیم؟🍔 _نه اون موقع دلم همبرگر می‌خواد. خواستم بگم که این منم بچه‌ها، این منم. پسر از خوراکی فروشی بیا بیرون.🤦🏻‍♀
59000Loading...
من از بازترین پنجره با مردم این ناحیه صحبت کردم، حرفی از جنس زمان نشنیدم. هیچ چشمی... عاشقانه به زمین خیره نبود! کسی از دیدن یک باغچه مجذوب نشد! هیچ کس زاغچه‌ای را ... سر یک مزرعه جدی نگرفت؛ من به اندازه‌ی یک ابر دلم می‌گیرد. - سهراب سپهری
1 227505Loading...
خب بچه‌ها من الان فازم روی خوندن شعر و جمله‌های خوشگله، من یه شعر مینویسم، اون رو فوروارد کنین و بعدش یه شعر یا جمله قشنگ که مناسب حال و احوالتون باشه بنویسین تا همه رو بفرستم اینجا، یه مصرع، یه بیت، یه جمله، یه کپشن، هرچی
40000Loading...
لا يوجد نص...
90000Loading...
مربی نقاشیم رو هم به جمع تمام کسایی که یاد گرفتن به جای آره بگن «آیه» اضافه کردم. (خودش بهم گفت)
84004Loading...
سلام بچه‌ها؛ من دوکیلوام و یک ساعته که به دنیا اومدم.👼🏼🌝🍭
سلام بچه‌ها؛ من دوکیلوام و یک ساعته که به دنیا اومدم.👼🏼🌝🍭
1201025Loading...
ای‌کاش یدونه یخچالِ جیبی داشتم و داخلش نوشیدنی‌های خنک نگه می‌داشتم تا بدون ترس از گرما به هرجایی که دلم می‌خواست تردد کنم.🧋🥤🧃🥛
124103Loading...
واقعا فکر نمی‌کردم بازی انقدر جالب بشه.😂
118002Loading...
sticker.webp
136000Loading...
آخه روز تولد آدم واقعاً براش مهمه.
138005Loading...
لا يوجد نص...
139000Loading...
هر شخص مهمی هم که فراموش کنه رو می‌ذارمش توی بلک لیستم.
133100Loading...
منم قرار نیست الان جوابش رو بدم چون‌که ببخشید؟ تبریک تولد و کادوی تولد و همه‌چیز مربوط به تولد باید به موقعش باشه.
159100Loading...
بعد از اینکه ده روز از تولدم گذشته، بهم پیام داده که تولدت مبارک.
132000Loading...
من به این نتیجه رسیدم که شما کافیه از یک نفر وایبِ خوبی دریافت کنی؛ تمام کارهایی که قبلاً ازش بدت میومد رو اگر این فرد انجام بده در نظرت جالب میاد.🧚🏻‍♀💅🏻💗 حالا وقتی از یکی بدت میاد؛ حتی نوعِ غذا خوردنش هم مثلِ کره الاغِ کدخدا، یورتمه می‌ره روی مغزت.🧌👺
147308Loading...