ar
Feedback
سانا

سانا

الذهاب إلى القناة على Telegram

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
397
المشتركون
-224 ساعات
+257 أيام
+5530 أيام
أرشيف المشاركات
اینایی که تو گروهای درسی میان میگن نخوندیم و مسخره بازی در میارن که میوفتیم و فلان؟ از اینا دوبار بترسین،چون اینقدر خوندن که خیالشون راحته پاس میشن برا همین شوخی شون میاد وگرنه آدمی که نخونده مگه حال شوخی کردن داره؟

هر ۳صفحه کتاب،یک بشقاب غذا.

photo content

دیگه شب امتحان نیست صبحِ امتحانه

بدن من واقعا کصونه واویلاست، واسه چهارتا امتحان دائم یا سرم درد میگیره یا چشمم یا کتفم یا خوابم نمیبره وااااااااا.

sticker.webp0.21 KB

من همه اینارو تو فرجه ها خوندم ولی انگار الان دفعه اوله که میخونم

دارین درس میخونین؟

امید دارم که ریشه بزنه و‌بتونم بکارمش تو گلدون🥲
امید دارم که ریشه بزنه و‌بتونم بکارمش تو گلدون🥲