uz
Feedback
سانا

سانا

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
397
Obunachilar
-224 soatlar
+257 kunlar
+5530 kunlar
Postlar arxiv
اینایی که تو گروهای درسی میان میگن نخوندیم و مسخره بازی در میارن که میوفتیم و فلان؟ از اینا دوبار بترسین،چون اینقدر خوندن که خیالشون راحته پاس میشن برا همین شوخی شون میاد وگرنه آدمی که نخونده مگه حال شوخی کردن داره؟

هر ۳صفحه کتاب،یک بشقاب غذا.

photo content

دیگه شب امتحان نیست صبحِ امتحانه

بدن من واقعا کصونه واویلاست، واسه چهارتا امتحان دائم یا سرم درد میگیره یا چشمم یا کتفم یا خوابم نمیبره وااااااااا.

sticker.webp0.21 KB

من همه اینارو تو فرجه ها خوندم ولی انگار الان دفعه اوله که میخونم

دارین درس میخونین؟

امید دارم که ریشه بزنه و‌بتونم بکارمش تو گلدون🥲
امید دارم که ریشه بزنه و‌بتونم بکارمش تو گلدون🥲