آی بیکلاه
Kanalga Telegram’da o‘tish
من یک درامنویس هستم. اینجا بخشی از ذهن منه که به جبر، چیزهایی در خودش انباشته کرده.
Ko'proq ko'rsatishEron140 242Toif belgilanmagan
288
Obunachilar
-124 soatlar
+27 kunlar
+2330 kunlar
Postlar arxiv
288
قبل از جنگ و این جریانات، مشغول نوشتن یک چیزی بودم و الان که بهش نگاه کردم، رستمِ تهمتن آخه؟
288
بله دیگه
آقا مجتبی مثل پدر از زیر بار مسئولیت شونه خالی میکنه تا هالهی قدسیش حفظ بشه و زبونم لال دچار خطا نشه و نتیجهی کار میشه میدون دادن به یه لشکر خونخوار.
288
Repost from The Last Of House Romanov
عزیز من، به فاجعهای که دیر یا زود رخ میدهد و لزوم و فایدهای در اندیشیدن به آن نیست، نیندیش.
288
Repost from نور میآید.
«کاش دنیا دست زنها بود. زنها که زاییدهاند یعنی خلق کردهاند و قدر مخلوق خودشان را میدانند. قدر تحمل و حوصله و یکنواختی و برای خود هیچ کاری نتوانستن را. شاید مردها چون هیچ وقت عملا خالق نبودهاند آنقدر خود را به آب و آتش میزنند تا چیزی بیافرینند. اگر دنیا دست زنها بود، جنگ کجا بود؟»
288
مثلی لا یبایع مثل یزید ۱۱ روز قبل از انفجار + جنازهی رو زمین مونده + روز اول محرم و توافق با یزید = پوزخند
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
