en
Feedback
آی بی‌کلاه

آی بی‌کلاه

Open in Telegram

من یک درام‌نویس هستم. اینجا بخشی از ذهن منه که به جبر، چیزهایی در خودش انباشته کرده.

Show more
Iran140 242The category is not specified
288
Subscribers
-124 hours
+27 days
+2330 days
Posts Archive
بهتر بود بعضی دریچه‌ها تا ابد بسته بمونن.

قبل از جنگ و این جریانات، مشغول نوشتن یک چیزی بودم و الان که بهش نگاه کردم، رستمِ تهمتن آخه؟
قبل از جنگ و این جریانات، مشغول نوشتن یک چیزی بودم و الان که بهش نگاه کردم، رستمِ تهمتن آخه؟

بله دیگه آقا مجتبی مثل پدر از زیر بار مسئولیت شونه خالی می‌کنه تا هاله‌ی قدسیش حفظ بشه و زبونم لال دچار خطا نشه و نتیجه‌ی کار می‌شه میدون دادن به یه لشکر خونخوار.

دلقک‌بازی جدید
دلقک‌بازی جدید

تنها چپ خوب، جیلود ساموئل بود، چون مُرده.

Repost from زاخاریسم
تنها چپی که خوب بود مارسلو بود

خامنه‌ای تموم امضاهاشو با دست چپش زد

تنها چپ مفیدی که وجود دارد، پای چپ لیونل مسیه.

اینکه لنگ در هوایی صبحونه‌ت شده سیگار و چایی

خب افسردگی اومد ریشه‌م رو زد دوباره حالمو درست کنم، باز میاد می‌زنه.

فرسودگی مناسب‌ترین واژه برای توصیف این روزهای منه.

با پرومته رقابت گذاشتم کی می‌تونه بیشتر در بند باشه.

عزیز من، به فاجعه‌ای که دیر یا زود رخ می‌دهد و لزوم و فایده‌ای در اندیشیدن به آن نیست، نیندیش.

بین کم و هیچی، هیچی رو انتخاب می‌کنم.

«کاش دنیا دست زن‌ها بود. زن‌ها که زایید‌ه‌اند یعنی خلق کرده‌اند و قدر مخلوق خودشان را می‌دانند. قدر تحمل و حوصله و یکنواختی و برای خود هیچ کاری نتوانستن را. شاید مردها چون هیچ وقت عملا خالق نبوده‌اند آن‌قدر خود را به آب و آتش می‌زنند تا چیزی بیافرینند. اگر دنیا دست زن‌ها بود، جنگ کجا بود؟»

و روز تولد ترامپ جا موند.

مثلی لا یبایع مثل یزید ۱۱ روز قبل از انفجار + جنازه‌ی رو زمین مونده + روز اول محرم و توافق با یزید = پوزخند

milad.ghahhari-cheshm.be.rah(128).mp33.45 MB

و خب نتیجه‌ی پی‌جوییم اینه که عادل فردوسی‌پور واقعاً مدرن و روشنفکره❤️‍🔥

آی بی‌کلاه - Statistics & analytics of Telegram channel @mohmalatdram