uz
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Neginjavaheri🩵 analitikasi

Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 101 456 obunachidan iborat bo'lib, Hazil & Muvofiqiyat toifasida 380-o'rinni va Eron mintaqasida 2 953-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 101 456 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 6 138 ga, so‘nggi 24 soatda esa -121 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 21.72% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 16.77% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 22 063 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 17 029 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 309 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent نگین, سحر, اره, جواهری, خشت kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Kanal uchun tavsif kiritilmagan.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Hazil & Muvofiqiyat toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

101 456
Obunachilar
-12124 soatlar
+1527 kunlar
+6 13830 kunlar
Postlar arxiv
يه جايى خوندم نوشته بود : حالا كه فكر ميكنم من هیچوقت زندگی نكردم، هميشه منتظر بودم بگذره، به اميد اينكه روزاى خوب بياد به اميد اينكه شرايط بهتر شه... من در انتظار روزهاى خوب روزهام رو باختم! چقدر درست بود اين حرف...

به ربات دریافت کانفیگ رایگان خوش اومدی برای دریافت کانفیگ رایگان برو تو ربات زیر 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 @beshkanprobot/@beshkanprobot @beshkanprobot/@beshkanprobot @beshkanprobot/@beshkanprobot

✨🔥

Octave - Doori O Doosti (128).mp33.60 MB

🔒دوری توش دوستی هست…..

ی دیالوگی بود تو ی فیلمی، میگفت: "تو مجبوری بخاطر کسایی که دوستت دارن زنده بمونی و زندگی کنی"

✨🔒

دلم يه جورى كَرفته كه نه حرفى آرومم ميكنه، نه موزيكى، نه آدمى فقط ميخوام يه مدت غيب شم فقط همين :)

گفت: پس زمان همه چیز را درست می‌کند؟گفتم: زمان چیزی را درست نمی‌کند؛ تو بزرگ می‌شوی و مسائلِ جدید را ناخودآگاه جایگزینِ مسائلِ قدیمی می‌کنی. طوری که ناگهان همه‌ی آن درد‌های پیشین برایت بی مفهوم و کوچک می‌شوند؛ با خودت می‌گویی چقدر غصه‌ی چیزهای الکی را خوردم. چقدر همه چیز را برای خودم سخت کردم، در حالی که اینطور نیست؛ هرچیزی در هر زمانی، اگر قلبت‌ را بخراشد واقعی‌ست...

photo content

دیدی وقتی شمع روشن می‌کنی، دست‌هات رو دورش می‌گیری که باد خاموشش نکنه؟ یه ذره امید ته دلم مونده، با دست‌های لرزون نگه‌اش داشتم، چون اگه اون خاموش بشه، منم دیگه خاموش می‌شم :)

ما دوام آوردیم، عجیب دوام آوردیم. اما فرق بود میان دوام آوردن ما و دوام آوردن آدم‌های دیگر. فرق بود میان رسیدن ما و رسیدن آدم‌های دیگر. که جایی که آنان راه می رفتند، ما می‌دویدیم، جایی که آن ها می‌دویدند، ما سینه خیز می‌رفتیم. آنان برای رشد و رفاه می‌جنگیدند و ما برای بقا، تمام مردم جهان زندگی می‌کردند و ما، فقط داشتیم زنده می‌ماندیم.

میگه چرا انقدر ناراحتی؟! درست میشه دیگه بالاخره. آره. میدونم درست میشه ولی سنِ کار کردنم، پس‌انداز کردنم، ازدواج کردنم، بچه‌دار‌ شدنم، سنِ اوجِ عشق و حالِ جَوونیم داره جلو چشمم نابود میشه. من فقط میخواستم عشق و حال به نسلِ منم برسه. چرا فقط نسلِ بعدی؟! حیف نبودیم ما؟!

تنها زیر ساختی که قابل برگشت نیست روان منه…

راستش۲۶اسفند خونه مامان بزرگ و خاله ام که نزدیک هم بودو زدن خداروشکر که فقط خودشون صحیح و سالمن ولی خونشون خیلی آسیب دیده جوری که فک نکنم دیگه بتونن زندگی کنن دیگه بد از اون همه اومدیم شمال🙃 …..

نگین همه خوبید؟ تهرانید هنوز؟؟؟؟

خداروشکر بدنیستم حسینم خوبه 🙃