ar
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

الذهاب إلى القناة على Telegram

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Neginjavaheri🩵

تُعد قناة Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 101 456 مشتركاً، محتلاً المرتبة 380 في فئة الفوضى والترفيه والمرتبة 2 953 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 101 456 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 6 138، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -121، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 21.72‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 16.77‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 22 063 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 17 029 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 309.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل نگین, سحر, اره, جواهری, خشت.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

وصف القناة غير متوفر.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفوضى والترفيه.

101 456
المشتركون
-12124 ساعات
+1527 أيام
+6 13830 أيام
أرشيف المشاركات
يه جايى خوندم نوشته بود : حالا كه فكر ميكنم من هیچوقت زندگی نكردم، هميشه منتظر بودم بگذره، به اميد اينكه روزاى خوب بياد به اميد اينكه شرايط بهتر شه... من در انتظار روزهاى خوب روزهام رو باختم! چقدر درست بود اين حرف...

به ربات دریافت کانفیگ رایگان خوش اومدی برای دریافت کانفیگ رایگان برو تو ربات زیر 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 @beshkanprobot/@beshkanprobot @beshkanprobot/@beshkanprobot @beshkanprobot/@beshkanprobot

✨🔥

Octave - Doori O Doosti (128).mp33.60 MB

🔒دوری توش دوستی هست…..

ی دیالوگی بود تو ی فیلمی، میگفت: "تو مجبوری بخاطر کسایی که دوستت دارن زنده بمونی و زندگی کنی"

✨🔒

دلم يه جورى كَرفته كه نه حرفى آرومم ميكنه، نه موزيكى، نه آدمى فقط ميخوام يه مدت غيب شم فقط همين :)

گفت: پس زمان همه چیز را درست می‌کند؟گفتم: زمان چیزی را درست نمی‌کند؛ تو بزرگ می‌شوی و مسائلِ جدید را ناخودآگاه جایگزینِ مسائلِ قدیمی می‌کنی. طوری که ناگهان همه‌ی آن درد‌های پیشین برایت بی مفهوم و کوچک می‌شوند؛ با خودت می‌گویی چقدر غصه‌ی چیزهای الکی را خوردم. چقدر همه چیز را برای خودم سخت کردم، در حالی که اینطور نیست؛ هرچیزی در هر زمانی، اگر قلبت‌ را بخراشد واقعی‌ست...

photo content

دیدی وقتی شمع روشن می‌کنی، دست‌هات رو دورش می‌گیری که باد خاموشش نکنه؟ یه ذره امید ته دلم مونده، با دست‌های لرزون نگه‌اش داشتم، چون اگه اون خاموش بشه، منم دیگه خاموش می‌شم :)

ما دوام آوردیم، عجیب دوام آوردیم. اما فرق بود میان دوام آوردن ما و دوام آوردن آدم‌های دیگر. فرق بود میان رسیدن ما و رسیدن آدم‌های دیگر. که جایی که آنان راه می رفتند، ما می‌دویدیم، جایی که آن ها می‌دویدند، ما سینه خیز می‌رفتیم. آنان برای رشد و رفاه می‌جنگیدند و ما برای بقا، تمام مردم جهان زندگی می‌کردند و ما، فقط داشتیم زنده می‌ماندیم.

میگه چرا انقدر ناراحتی؟! درست میشه دیگه بالاخره. آره. میدونم درست میشه ولی سنِ کار کردنم، پس‌انداز کردنم، ازدواج کردنم، بچه‌دار‌ شدنم، سنِ اوجِ عشق و حالِ جَوونیم داره جلو چشمم نابود میشه. من فقط میخواستم عشق و حال به نسلِ منم برسه. چرا فقط نسلِ بعدی؟! حیف نبودیم ما؟!

تنها زیر ساختی که قابل برگشت نیست روان منه…

راستش۲۶اسفند خونه مامان بزرگ و خاله ام که نزدیک هم بودو زدن خداروشکر که فقط خودشون صحیح و سالمن ولی خونشون خیلی آسیب دیده جوری که فک نکنم دیگه بتونن زندگی کنن دیگه بد از اون همه اومدیم شمال🙃 …..

نگین همه خوبید؟ تهرانید هنوز؟؟؟؟

خداروشکر بدنیستم حسینم خوبه 🙃