ch
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

前往频道在 Telegram

📈 Telegram 频道 Neginjavaheri🩵 的分析概览

频道 Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 101 456 名订阅者,在 幽默与娱乐 类别中位列第 380,并在 伊朗 地区排名第 2 953

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 101 456 名订阅者。

根据 23 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 6 138,过去 24 小时变化为 -121,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 21.72%。内容发布后 24 小时内通常能获得 16.77% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 22 063 次浏览,首日通常累积 17 029 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 309
  • 主题关注点: 内容集中在 نگین, سحر, اره, جواهری, خشت 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

尚未提供频道描述。

凭借高频更新(最新数据采集于 24 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 幽默与娱乐 类别中的关键影响点。

101 456
订阅者
-12124 小时
+1527
+6 13830
帖子存档
يه جايى خوندم نوشته بود : حالا كه فكر ميكنم من هیچوقت زندگی نكردم، هميشه منتظر بودم بگذره، به اميد اينكه روزاى خوب بياد به اميد اينكه شرايط بهتر شه... من در انتظار روزهاى خوب روزهام رو باختم! چقدر درست بود اين حرف...

به ربات دریافت کانفیگ رایگان خوش اومدی برای دریافت کانفیگ رایگان برو تو ربات زیر 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 @beshkanprobot/@beshkanprobot @beshkanprobot/@beshkanprobot @beshkanprobot/@beshkanprobot

✨🔥

Octave - Doori O Doosti (128).mp33.60 MB

🔒دوری توش دوستی هست…..

ی دیالوگی بود تو ی فیلمی، میگفت: "تو مجبوری بخاطر کسایی که دوستت دارن زنده بمونی و زندگی کنی"

✨🔒

دلم يه جورى كَرفته كه نه حرفى آرومم ميكنه، نه موزيكى، نه آدمى فقط ميخوام يه مدت غيب شم فقط همين :)

گفت: پس زمان همه چیز را درست می‌کند؟گفتم: زمان چیزی را درست نمی‌کند؛ تو بزرگ می‌شوی و مسائلِ جدید را ناخودآگاه جایگزینِ مسائلِ قدیمی می‌کنی. طوری که ناگهان همه‌ی آن درد‌های پیشین برایت بی مفهوم و کوچک می‌شوند؛ با خودت می‌گویی چقدر غصه‌ی چیزهای الکی را خوردم. چقدر همه چیز را برای خودم سخت کردم، در حالی که اینطور نیست؛ هرچیزی در هر زمانی، اگر قلبت‌ را بخراشد واقعی‌ست...

photo content

دیدی وقتی شمع روشن می‌کنی، دست‌هات رو دورش می‌گیری که باد خاموشش نکنه؟ یه ذره امید ته دلم مونده، با دست‌های لرزون نگه‌اش داشتم، چون اگه اون خاموش بشه، منم دیگه خاموش می‌شم :)

ما دوام آوردیم، عجیب دوام آوردیم. اما فرق بود میان دوام آوردن ما و دوام آوردن آدم‌های دیگر. فرق بود میان رسیدن ما و رسیدن آدم‌های دیگر. که جایی که آنان راه می رفتند، ما می‌دویدیم، جایی که آن ها می‌دویدند، ما سینه خیز می‌رفتیم. آنان برای رشد و رفاه می‌جنگیدند و ما برای بقا، تمام مردم جهان زندگی می‌کردند و ما، فقط داشتیم زنده می‌ماندیم.

میگه چرا انقدر ناراحتی؟! درست میشه دیگه بالاخره. آره. میدونم درست میشه ولی سنِ کار کردنم، پس‌انداز کردنم، ازدواج کردنم، بچه‌دار‌ شدنم، سنِ اوجِ عشق و حالِ جَوونیم داره جلو چشمم نابود میشه. من فقط میخواستم عشق و حال به نسلِ منم برسه. چرا فقط نسلِ بعدی؟! حیف نبودیم ما؟!

تنها زیر ساختی که قابل برگشت نیست روان منه…

راستش۲۶اسفند خونه مامان بزرگ و خاله ام که نزدیک هم بودو زدن خداروشکر که فقط خودشون صحیح و سالمن ولی خونشون خیلی آسیب دیده جوری که فک نکنم دیگه بتونن زندگی کنن دیگه بد از اون همه اومدیم شمال🙃 …..

نگین همه خوبید؟ تهرانید هنوز؟؟؟؟

خداروشکر بدنیستم حسینم خوبه 🙃