uz
Feedback
عرفانیجات

عرفانیجات

Kanalga Telegram’da o‘tish

همان همیشگی. 📮 اطلاعات و ارتباطات: http://t.me/HidenChat_Bot?start=718179517

Ko'proq ko'rsatish
199
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+27 kunlar
+730 kunlar
Postlar arxiv
تجسم اینجا در واقعیت، و اگر عرفانیجات را به یک خانه و کاشانه تشبیه کنیم، از نظر شما چه شکلی‌ست؟

ای کاش این کلبه‌ی بی‌روح و سرد مجازی، تجسمی عینی در واقعیت داشت. همه به دور هم جمع بودیم. برای‌تان چایی دم می‌گذاشتم و شعری می‌خواندیم، آهنگی گوش می‌کردیم و صحبت‌ها می‌کردیم تا چایی دم بیاید و در استکان‌های کمر باریک و قندپهلو، چایی می‌نوشیدیم و کنار هم شب‌زنده‌داری می‌کردیم.

2_144291112595089860.mp34.34 MB

یک فنجان چای، گرم و بی‌دروغ یک لحظه آرام، در میانِ هیاهو نه نیاز به همسایه، نه نیاز به کَس تنهایی با چای، زیباترین فضا بود…

خواستم بگویم مهمان، دیدم حقا که شما خود صاحبخانه هستید.

البته ممبر واژه جالبی نیست. هم‌خانه؟

ممبر تراز:

چایی بریزم؟

اعلام آمادگی نکنییییییید من خجالت میکشم بیام گپی که هیچ‌کس رو نمیشناسم😭 شما هم بگید همینجا بهتره

فکرهایم را کرده، نتیجه غایی را اعلام می‌کنم.

https://t.me/erfaniijat/6864 بزن ما هستیم🫪❤️💋

سلام بنده امادگی خودم برای ورود به گروه گپ اینده ی شمارو اعلام میکنم.

اشکال ندارد. نهایتاً گروه را چک نمی‌کنم و نهایت آنکه بچه‌های همین‌جا با هم آشنا و دوست می‌شویم و دایره‌ ارتباطات اجتماعی و مجازی جدیدی شکل می‌گیرد.

گروه باشه زیاد حرف میزنیما بهت نمیاد خیلی حوصله داشته باشی تهش باز ریمو میکنی..بذار همینجا بمونه

بنده هم امیدوارم. انشاالله که انسولین به مقدار لازم هست برای دیابت نزدن.

https://t.me/erfaniijat/6861 با تشکر از مهمان نوازی شیرین شما امیدوارم دیگه پیش نیاد دیابت زدن یهویی

sticker.webp0.20 KB

ارباب؟ اینجا یا همه ارباب‌اند، یا همگی رعیت.