uz
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Kanalga Telegram’da o‘tish

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Ko'proq ko'rsatish
Eron34 149Toif belgilanmagan
8 668
Obunachilar
-4024 soatlar
-4 3617 kunlar
+69630 kunlar
Postlar arxiv
یه سری دوستان میگفتن نمیشه کریپتو دونیت کنیم چرا میتونید مشکلی نداره منتهی فعلا فقط USDT Bep20 0x026aa48a8464424949e6AcAe52DE78DFb83203E4 میتونم نقد کنم توی ایران اگرم ریالی میخواید دونیت کنید که خب: https://daramet.com/AziziWarmCorner

کنگو بعد 2.5 روز برگشت رو مدار بعد ما 18 روزه وسط جنگ قطعیم

صدا ترقه بچه ها از صدا بمب هایی که این مدت اینور زدن بیشتر بود

Lol 😂
Lol 😂

چقدر شما برای کپی رایت اهمیت قائل هستید، بمیرم براتون

گوشه ای از قدرت اولین موتور جستجوگر مستقل ایرانی 😂
+1
گوشه ای از قدرت اولین موتور جستجوگر مستقل ایرانی 😂

کاش انگیزه Rez رو میدونستم که چرا از وقتی من AFk هستم اونم تا جوین سرور شده اومده AFk
کاش انگیزه Rez رو میدونستم که چرا از وقتی من AFk هستم اونم تا جوین سرور شده اومده AFk

الان دیگه پروکسیه هم بخاطر یه مشت کصمغز کار نمیده درست آخه گوساله خری میای از پروکسی ساکسه برای تانل استفاده میکنی وقتی ساخته شده منیج شده برا صرفا پروکسی تلگرام؟ کسی هست کانفیگی چیزی برسونه بهم؟

امیدوارم باز نخوابم بیدار بشم ببینم یه کیر جدید زدن تو شبکه شب خوش؟ صبح خوش؟ نمیدونم والا آخرین باری که واقعا خوابیدم 31 32 ساعت قبل بود

پشمام x هم قابلیت مانیتایز داره بااااااع
پشمام x هم قابلیت مانیتایز داره بااااااع

وای وای وای وای طرف اومده dm داخل x و نوشته چرا Account based in اکانتت ایران نیست و آمریکاست توهم مهره آمریکایی 😭😭😭🤣🤣🤣

به هزار بدبختی x رو باز کردم توییت اینو دیدم اعصابم کیری شد خیلی جلوی خودمو گرفتم فحش های رکیک ننویسم (واقعا نمیدونم چرا جلو
به هزار بدبختی x رو باز کردم توییت اینو دیدم اعصابم کیری شد خیلی جلوی خودمو گرفتم فحش های رکیک ننویسم (واقعا نمیدونم چرا جلو خودمو گرفتم کاش مینوشتم)

یکی از بزرگترین محبت هایی که بهم شد توی این مدت دوستایی بود که کلا توی مجازی پیدا کردم بخصوص تلگرام و ایکس 1.600 نفر اینجا و هزار نفر ایکس و چندصد نفر هم توی گروه های مختلف دوستتون دارم و پیشاپیش چهارشنبه‌سوری‌تون مبارک

در رابطه با MaxVpn توی دی ماه توضیح داده بودم بازم میگم خلاصه شده نسخه ویندوزش که لیترالی فایل تکست سیو میکنه از لاگ اطلاعات شما و میفرسته به ناکجاآباد نسخه اندرویدش فقط کم مونده ازت بپرسه شرتت چه رنگیه الانم که باز کلی خبر اومده به اکثر کسایی که نصبش داشتن تماس گرفتن با پرایوت نامبر و نو کالر آیدی نصب نکن این شتو

آقا کسی کانفیگی نداره بشه باهاش ایکس رو باز کرد و بعدشم پنل کلادفلر؟

ما که RW میزنیم
ما که RW میزنیم

فقط درد اینه که وضعیت مالیم اینجوریه:

مراد ویسی کامیونیتی انیمه و یوتیوب خودمم هرکی رو گفتم کونش گهیه 2 ماه نشد تایید شد حرفم

بنظرم افراد دورت هم بپا ویس هم دارن ازت میفرستن که چه چیزهایی گفتی قبلا و چه عقایدی داری 😂😂

تصویری هم که بدست من رسوندن از این شخص که مدیریت انی پلاس رو داره جالبه! برای تایم 401 و خیزش در پی کشته شدن خانوم مهسا امینی
تصویری هم که بدست من رسوندن از این شخص که مدیریت انی پلاس رو داره جالبه! برای تایم 401 و خیزش در پی کشته شدن خانوم مهسا امینی هستش و به وضوح حتی اون تایمم به مردمی نما بودنش اعتراف داشته ای بابا آقا احمد 😂 بنابراین اگرم حرکتی مردمی توی این سالها زدن میشه نتیجه گرفت به قول خودشون خط وسط رو گرفتن