Azizi’s Warm Corner
الذهاب إلى القناة على Telegram
جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643
إظهار المزيدإيران34 149الفئة غير محددة
8 668
المشتركون
-4024 ساعات
-4 3617 أيام
+69630 أيام
أرشيف المشاركات
8 666
یه سری دوستان میگفتن نمیشه کریپتو دونیت کنیم
چرا میتونید مشکلی نداره
منتهی فعلا فقط
USDT Bep20
0x026aa48a8464424949e6AcAe52DE78DFb83203E4
میتونم نقد کنم توی ایران
اگرم ریالی میخواید دونیت کنید که خب:
https://daramet.com/AziziWarmCorner
8 666
کاش انگیزه Rez رو میدونستم که چرا از وقتی من AFk هستم اونم تا جوین سرور شده اومده AFk
8 666
الان دیگه پروکسیه هم بخاطر یه مشت کصمغز کار نمیده درست آخه گوساله خری میای از پروکسی ساکسه برای تانل استفاده میکنی وقتی ساخته شده منیج شده برا صرفا پروکسی تلگرام؟
کسی هست کانفیگی چیزی برسونه بهم؟
8 666
امیدوارم باز نخوابم بیدار بشم ببینم یه کیر جدید زدن تو شبکه
شب خوش؟
صبح خوش؟
نمیدونم والا آخرین باری که واقعا خوابیدم 31 32 ساعت قبل بود
8 666
وای وای وای وای طرف اومده dm داخل x و نوشته چرا Account based in اکانتت ایران نیست و آمریکاست
توهم مهره آمریکایی 😭😭😭🤣🤣🤣
8 666
به هزار بدبختی x رو باز کردم توییت اینو دیدم اعصابم کیری شد
خیلی جلوی خودمو گرفتم فحش های رکیک ننویسم (واقعا نمیدونم چرا جلو خودمو گرفتم کاش مینوشتم)
8 666
یکی از بزرگترین محبت هایی که بهم شد توی این مدت دوستایی بود که کلا توی مجازی پیدا کردم
بخصوص تلگرام و ایکس
1.600 نفر اینجا و هزار نفر ایکس و چندصد نفر هم توی گروه های مختلف
دوستتون دارم و پیشاپیش چهارشنبهسوریتون مبارک
8 666
در رابطه با MaxVpn توی دی ماه توضیح داده بودم بازم میگم خلاصه شده
نسخه ویندوزش که لیترالی فایل تکست سیو میکنه از لاگ اطلاعات شما و میفرسته به ناکجاآباد
نسخه اندرویدش فقط کم مونده ازت بپرسه شرتت چه رنگیه
الانم که باز کلی خبر اومده به اکثر کسایی که نصبش داشتن تماس گرفتن با پرایوت نامبر و نو کالر آیدی
نصب نکن این شتو
8 666
مراد ویسی کامیونیتی انیمه و یوتیوب خودمم
هرکی رو گفتم کونش گهیه 2 ماه نشد تایید شد حرفم
8 666
بنظرم افراد دورت هم بپا ویس هم دارن ازت میفرستن که چه چیزهایی گفتی قبلا و چه عقایدی داری 😂😂
8 666
تصویری هم که بدست من رسوندن از این شخص که مدیریت انی پلاس رو داره جالبه!
برای تایم 401 و خیزش در پی کشته شدن خانوم مهسا امینی هستش
و به وضوح حتی اون تایمم به مردمی نما بودنش اعتراف داشته
ای بابا آقا احمد 😂
بنابراین اگرم حرکتی مردمی توی این سالها زدن میشه نتیجه گرفت به قول خودشون خط وسط رو گرفتن
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
