uz
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Kanalga Telegram’da o‘tish

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Ko'proq ko'rsatish
Eron34 149Toif belgilanmagan
8 668
Obunachilar
-4024 soatlar
-4 3617 kunlar
+69630 kunlar
Postlar arxiv
بنظرم افراد دورت هم بپا ویس هم دارن ازت میفرستن که چه چیزهایی گفتی قبلا و چه عقایدی داری 😂😂

تصویری هم که بدست من رسوندن از این شخص که مدیریت انی پلاس رو داره جالبه! برای تایم 401 و خیزش در پی کشته شدن خانوم مهسا امینی
تصویری هم که بدست من رسوندن از این شخص که مدیریت انی پلاس رو داره جالبه! برای تایم 401 و خیزش در پی کشته شدن خانوم مهسا امینی هستش و به وضوح حتی اون تایمم به مردمی نما بودنش اعتراف داشته ای بابا آقا احمد 😂 بنابراین اگرم حرکتی مردمی توی این سالها زدن میشه نتیجه گرفت به قول خودشون خط وسط رو گرفتن

7 روز گذشت و بررسی‌شون تموم نشد
7 روز گذشت و بررسی‌شون تموم نشد

4 روز دیگه از 404 not found میریم توی 405 Method Not Allowed دقت کنی 401هم که بودیم لیترالی Unauthorized رو تجربه کردیم اگر با همین الگوریتم قراره پیش بریم که خیلی بد میشه تا خود 599 ارور خالصه که

این مورد هم تکرار میکنم حواستون رو‌ خوب جمع کنید کانفیگ فروشی حرف از با فلان شرکت قرارداد داریم زد و تعداد کاربر، حجم و بازه زمانی نامیزونی داد بهتون و بهونه آورد بدونید که با هیچ شرکتی قرارداد نداره و هدفش اینه صرفا اوتباندی که داره رو به تعداد افراد بیشتری بفروشه و سود بیشتری کنه در ضمن دقیقا کدوم شرکتی میاد قرارداد ببنده برای کار غیر قانونی 😂 فاکینگ قرارداد بستن یه فرایند قانونیه چطوری برای یه کار غیرقانونی قرارداد ببندن آخه این سیاه بازی هارو بذارید کنار و مثل آدم رقابت کنید و خدمات درست تحویل بدید به مشتری اگر نمی‌تونید پایدار نگهدارید تضمینی ندید هیچوقت و اگر وسط سرویس‌دهی معمولی قطعی و مشکلی پیش اومد موظفید مابه‌التفاوت رو پس بدید

واقعیته که تفکر ناخواسته اکثریت مردم توی ایران چپ هستش بر خلاف چیزی که روش پافشاری دارن

با تمام بخش‌های حرفت موافقم جز یه بخشش که اونم شاید صرفاً سوءتفاهم باشه ولی به‌نظرم اگر درباره‌ش صحبت نکنیم سنگین‌تره.

تا وقتی مقابله با کم فروشی و نوید مسئولیت جا نیوفته جامعه چپ میمونه بزرگترین حرکت جوامل راست بازار آزاد و افراد آگاه هستش بازار آزاد رقابت روی قیمته بی درو پیکر نیست که طرف بیاد پول بگیره خدمات رو کامل نده و چیزی بهش نگن و بازار چپ و چپولانه قیمت کنترل شده داره و هیچکس تخمشم نیست مسئولیت و وظیفه در قبال مشتری که میشه بازار الان ایران و تفکر ۹۰ درصد مردم!

خلاصه کلام ضریب گذاشتن روی حجم : کم فروشی و اسکمه پس ندادن مابه‌التفاوت بعد از قطعی وسط بازه زمانی اشتراک: اسکم و نبود مسئولیت پول گرفتی خدمات بدی نمیتونی پس باید پول بخشی که نتونستی رو پس بدی

برا دوستم گرفتم چون کانفیگ‌فروش‌های درست‌وحسابی یا سر قضایای چند روز پیش به فنا رفتن یا فروش رو بستن. دیگه چاره‌ای نبود.

بنظرم قطع بمونی ضرر اقتصادی کمتری به جیبت میزنی 😭

یعنی ۴۰ گیگ بگیری ۱ گیگ مصرف می‌کنی.

امروز یه کانفیگ گرفتم ضریب فاکینگ ۴۰ داشت.

ضریب که کلا بولشته. نمی‌دونم این کانفیگ‌فروش‌ها چی پیش خودشون فکر کردن که همچین چیزی می‌کنن تو پاچه ملت.

تو پول گرفتی برای فلان مقدار گیگ و فلان روز به طرف کانفیگ متصل بدی اگر کم فروشی ای توی حجم قراردادی با مشتری با اسم ضریب کنی این لیترالی اسکمه اگر در روز اتصال اختلالی پیش بیاد قطع بشه و نتونی در کوتاه ترین زمان اختلال رو مدیریت کنی باید اضافی اون بازه زمانی رو در بیاری و پس بدی تو پول گرفتی برای خدماتی که ارائه میدی نه اسم خدمات و بهونه و...

وقتی ضمانتی نداده، بنده مخالفم. اگر پول پس بده قطعاً دمش گرمه ولی اگر نده هم مشکلی نداره. ولی به هرحال در اینکه تا لحظه آخر باید تلاش کنی کاربرهات رو وصل نگهداری شکی نیست.

کسی که فروخته قطع شده وسط اتصال موظف هستش که مابه‌التفاوت رو در بیاره و وجه باقی مونده رو پس بده به مشتری

هیچ‌کس توی این اوضاع نمی‌تونه ضمانت ۱۰۰ درصدی بده به همین دلیل لطفاً اگر هم چیزی می‌خرید و قطع می‌شه نرید بندازیدش توی این لیست‌های «اسکم» مگر اینکه خودش تضمین داده باشه یا پول‌تون رو گرفته باشه و چیزی تحویل نداده باشه. (مقصود حرفم اینه که لیست اسکم باید مخصوص اسکمر‌های واقعی باشه نه افرادی که به هر دلیلی موفق نشدن وصل نگهتون دارن.)

ببینید تضمینی نیست وصل بمونه صبح اشتراک تست یه ساعت‌ش رو گرفتم کار کرد دلو زدم به دریا و 250 دادم اشتراک یه ماهش رو گرفتم چیزی دانلود نمی‌تونید کنید صرفا میشه باهاش هراز گاهی پیام ارسال کرد توی تلگرام و بازهم من تضمینی نمیدم خرید با خودتون طرف هم نمی‌شناسم @AzirProxyBot

#پیام_ناشناس ‌ عزیزی‌جان سلام. ببخشید امروز دیدم نوشتید با پروکسی وصل شد. میخواستم اگه ممکنه آیدی جایی که پروکسی خریدید رو بفرمایید.

Azizi’s Warm Corner - Telegram kanali @luluch_code statistikasi va tahlili