1 215
Obunachilar
+124 soatlar
+217 kunlar
+4130 kunlar
Postlar arxiv
1 193
وارن جدیده من ازش یه عالمه سوال دارم
به نظرت ادمین بودن سخت تره یا ارشد بودن؟؟؟؟ چرا؟ یه سوال ال هم ادمین بوده قبلا یا نه
1 193
https://t.me/ELDEITY/404
باورت میشه اجوشی 1-2سال از من کوچیکتره ولی بهش میگم عمو
البته که خودم عمو وار واری ثبت کردم:(((
#کپی_رایت
1 193
شرایط خاص هم پیش میاد گاهی ولی در حال حاضر نظرم اینه که رابطه مجازی و لانگ دیستنس اشتباهه پس اون شخص باید احساساتش رو کنترل کنه و اگه واقعا انقدری که میگی زیاده شاید حتی یه کاری کنم ازم بدش بیاد که فاصله بگیره و بره دنبال یه شخص مناسب تر براش
1 193
https://t.me/ELDEITY/399
خب چی میگید بهش مثلا ببینید جلو چشمتون داره نابود میشه اونموقع اصلا ریاکشنتون چیه
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
