es
Feedback
𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

Ir al canal en Telegram

𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀? @elxord 𝖻𝖺𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 @durov 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌.

Mostrar más
1 215
Suscriptores
+124 horas
+217 días
+4130 días
Archivo de publicaciones
وارن جدیده من ازش یه عالمه سوال دارم به نظرت ادمین بودن سخت تره یا ارشد بودن؟؟؟؟ چرا؟ یه سوال ال هم ادمین بوده قبلا یا نه

همینی که تو میگی

https://t.me/ELDEITY/414 حالا نمیشد بگی ددی معروفی شدم؟ :( حتی مدرک هم دارم که ددی امممممم🦦

کی دیگه با من دوز بازی کرده مگه؟

https://t.me/ELDEITY/396 حیحیحی مگه میدونی من کیه ام اجوشی؟ 🦦✨ اینقد ددی معروفی شدم؟

چیشد؟ کی ازت ۲ سال کوچیکتره؟

https://t.me/ELDEITY/404 باورت میشه اجوشی 1-2سال از من کوچیکتره ولی بهش میگم عمو البته که خودم عمو وار واری ثبت کردم:((( #کپی_رایت

شرایط خاص هم پیش میاد گاهی ولی در حال حاضر نظرم اینه که رابطه مجازی و لانگ دیستنس اشتباهه پس اون شخص باید احساساتش رو کنترل کنه و اگه واقعا انقدری که میگی زیاده شاید حتی یه کاری کنم ازم بدش بیاد که فاصله بگیره و بره دنبال یه شخص مناسب تر براش

والا منم نمیدونم چی شد که این شد

خیلی سوال کلی ای تو پابلیک داری ازم میپرسی

نه واقعا

https://t.me/ELDEITY/402 خب دلتون نمی‌خواد که یه شانس بهش بدید وقتی اینقدر عاشقتونه؟

رمان عشق و گناه به قلم شایدا

چرا به وارن میگن عمو

https://t.me/ELDEITY/401 اینی که طرفی میکنی رومه ژولیت پیشش کم میاره...

دقیقا مثل همین الان میشم "که نمیدونم چی بگم"

https://t.me/ELDEITY/399 خب چی میگید بهش مثلا ببینید جلو چشمتون داره نابود میشه اونموقع اصلا ریاکشنتون چیه

ببخشید دیگه. والا یه سه سالی میشه، از سال 401.

اکسمم انقدری که میگی به من حس نداشت که این شخصی که میگی داره آخه چی بگم بهت