𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸
الذهاب إلى القناة على Telegram
1 215
المشتركون
+124 ساعات
+217 أيام
+4130 أيام
أرشيف المشاركات
1 193
وارن جدیده من ازش یه عالمه سوال دارم
به نظرت ادمین بودن سخت تره یا ارشد بودن؟؟؟؟ چرا؟ یه سوال ال هم ادمین بوده قبلا یا نه
1 193
https://t.me/ELDEITY/404
باورت میشه اجوشی 1-2سال از من کوچیکتره ولی بهش میگم عمو
البته که خودم عمو وار واری ثبت کردم:(((
#کپی_رایت
1 193
شرایط خاص هم پیش میاد گاهی ولی در حال حاضر نظرم اینه که رابطه مجازی و لانگ دیستنس اشتباهه پس اون شخص باید احساساتش رو کنترل کنه و اگه واقعا انقدری که میگی زیاده شاید حتی یه کاری کنم ازم بدش بیاد که فاصله بگیره و بره دنبال یه شخص مناسب تر براش
1 193
https://t.me/ELDEITY/399
خب چی میگید بهش مثلا ببینید جلو چشمتون داره نابود میشه اونموقع اصلا ریاکشنتون چیه
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
