uz
Feedback
𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

Kanalga Telegram’da o‘tish

koyo شوهر شادی هستم 💢 He | him 22 yrs Webtoon @betweenlifeandcotard Shop @the_koyo Talk @llKoyo_bot

Ko'proq ko'rsatish
1 978
Obunachilar
-524 soatlar
+57 kunlar
+7430 kunlar
Postlar arxiv
Repost from 🦋NadiaDibaj🦋
🌸در دست ساخت #AFolkOfTheAir #TheCruelPrince
🌸در دست ساخت #AFolkOfTheAir #TheCruelPrince

این چقدر کیوت و گاز زدنیه

Repost from N/a
امروزم واسه خودش روزی بود فقط یه ببعی نقاشی شد قصد داشتم چیزای بیشتری باشه ولی فعلا فقط همینو داریم
امروزم واسه خودش روزی بود فقط یه ببعی نقاشی شد قصد داشتم چیزای بیشتری باشه ولی فعلا فقط همینو داریم

Repost from N4na's safehouse
I fucked it up💔
I fucked it up💔

☆•One summer night~•☆ #Zack #yakumo @lazyartistp
☆•One summer night~•☆
#Zack #yakumo @lazyartistp

ℐ ░⃟ 𝑯𝒂𝒑𝒑𝒚 ♱𝆬 𝑩𝒊𝒓𝒕𝒉𝒅𝒂𝒚 𝑶𝒔𝒂𝒎𝒖 𖫰 𖦹 𓂃 𝄈🫗쿙 ࣪ ֹ 𝑁ꥈ࣪𝑒𝑤 ྀི 𝑎𝑟𝑡 𖫰 ░⃫ ׄ 夕日 𖥾𓈒ִ ֺ #Michiko #Bandageros
ℐ   ░⃟ 𝑯𝒂𝒑𝒑𝒚 ♱𝆬 𝑩𝒊𝒓𝒕𝒉𝒅𝒂𝒚 𝑶𝒔𝒂𝒎𝒖 𖫰 𖦹 𓂃 𝄈🫗쿙 ࣪ ֹ 𝑁ꥈ࣪𝑒𝑤 ྀི 𝑎𝑟𝑡 𖫰 ░⃫ ׄ 夕日 𖥾𓈒ִ ֺ #Michiko #Bandagerose (⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~ #Digital_art ^᪲᪲ #Bsd 𓈒ꨣִ𐝃 /𝚕ׅ𝚘𝚟ֹ𝚎   ‌ ‌ ࣭ ִ ۫𑂋 ݁ ˖ 🐾 みゃお 𖫰 𝑇𝑖𖦹𝑚𝑒 𖫰: 13:35 𝒽 ࣭ ִ @thesettingsun

ازین تجربیات استفاده کنید

https://t.me/itstartarus/13545 من هم سه سال پیش XP Pen artist 10 2nd خریدم هنوزم عین اولش کار میکنه کوچولو و جمع و جوره ولی خب مثلا سایتی که من ازش خرید کردم دیگه نمیفروشش چون قدیمیه و مدلای جدید ترش هست توی اینترنت تحقیق کنید wacom یه قلم نوری premium و حرفه ای حساب میشه با دقت خیلی بالا و XP pen یه قلم نوری مبتدی تا نیمه حرفه ای با قیمت مناسب(مدلای حرفه ایم داره ولی خب قیمت بیشتری دارن دیگه)

«میتونی یکم راهنمایی کنی چه مدل قلم نوری بگیرم؟» ببین من یه قلم نوری خریدم و خیییلی برام مناسب بود حدودا یک - دو ماه پیش خریدم! XP pen artist (display) 2nd gen رو خریدم، البته من 12 رو خریدم چون از 10 و بقیه شون کلا یکم ارزون تر بود! ولی اگه سایز کوچیک دوست داری 10ش فقط دو سه تومن گرونتره من این 12 رو 20 تومن خریدم، توی این وضعیت واااقعا خیلی مناسب بود به اندازه ی کافی هم بزرگه و راحت! به لپتاپ HP هم وصل میشه و اصلا سختی نداره تا الان اقتصادی ترین انتخاب برای مانیتوریه که دیسپلی(صفحه) داره🩷

چرا که نه

میشه من هارو رو بزارم پروفم:) لطفا:)

sticker.webp0.11 KB

برای شادی کشیده بودم قرار نبود بذارم اینجا

اینو پارسال کشیده بودم تو ایام جنگ رنگش کردم
+1
اینو پارسال کشیده بودم تو ایام جنگ رنگش کردم

https://t.me/itstartarus/13529 توروخدا اون ارت فرشته رو می‌دی؟ اونی که بال داره پایین تصویر :)

این کاملا بستگی به اون بودجه و اطلاعات خودتون داره اینکه دقیقا برای چه کاری میخواید و با چه چیزی راحت ترین من خودم از مارک vacom تجربه خوبی داشتم و راضیم xp pen هم خوبه قیمتش نسبت به وکام اقتصادی تره ولی مدلش رو میگم بستگی داره خودتون چه کاری انجام میدین و با چه چیزی راحت ترین چون ما مدل قلم نوری داریم که صفحه داره مدلی داریم که سینتیکه سر این نمیتونم بگم چی بهتره برین بخرین بعد به دردتون نخوره پشیمون بشید

میتونی یکم راهنمایی کنی چه مدل قلم نوری بگیرم؟

Repost from N/a
photo content