uz
Feedback
𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

Kanalga Telegram’da o‘tish

koyo شوهر شادی هستم 💢 He | him 22 yrs Webtoon @betweenlifeandcotard Shop @the_koyo Talk @llKoyo_bot

Ko'proq ko'rsatish
1 979
Obunachilar
-424 soatlar
+147 kunlar
+7930 kunlar
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+136
38 kanalda
May '26
+1
13 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+2
0 kanalda
Get PRO
Mart '260
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+49
21 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+24
27 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+301
52 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+60
27 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+77
30 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+130
50 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+156
44 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+187
38 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+783
27 kanalda
Get PRO
May '25
+58
28 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+78
33 kanalda
Get PRO
Mart '25
+59
41 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+57
39 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+69
36 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+97
58 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+188
66 kanalda
Get PRO
Oktabr '24
+66
38 kanalda
Get PRO
Sentabr '24
+87
35 kanalda
Get PRO
Avgust '24
+188
45 kanalda
Get PRO
Iyul '24
+50
23 kanalda
Get PRO
Iyun '24
+117
36 kanalda
Get PRO
May '24
+336
19 kanalda
Get PRO
Aprel '240
25 kanalda
Get PRO
Mart '240
29 kanalda
Get PRO
Fevral '24
+32
10 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
24 Iyun0
23 Iyun0
22 Iyun+5
21 Iyun+8
20 Iyun+4
19 Iyun+5
18 Iyun0
17 Iyun+4
16 Iyun+6
15 Iyun+30
14 Iyun+27
13 Iyun+5
12 Iyun+2
11 Iyun+5
10 Iyun+3
09 Iyun+6
08 Iyun+1
07 Iyun+4
Kanal postlari
این چقدر کیوت و گاز زدنیه

2
امروزم واسه خودش روزی بود فقط یه ببعی نقاشی شد قصد داشتم چیزای بیشتری باشه ولی فعلا فقط همینو داریم
امروزم واسه خودش روزی بود فقط یه ببعی نقاشی شد قصد داشتم چیزای بیشتری باشه ولی فعلا فقط همینو داریم
147
3
I fucked it up💔
I fucked it up💔
173
4
Shin & Vega+1
Shin & Vega
191
5
☆•One summer night~•☆ #Zack #yakumo @lazyartistp
☆•One summer night~•☆ #Zack #yakumo @lazyartistp
194
6
ℐ ░⃟ 𝑯𝒂𝒑𝒑𝒚 ♱𝆬 𝑩𝒊𝒓𝒕𝒉𝒅𝒂𝒚 𝑶𝒔𝒂𝒎𝒖 𖫰 𖦹 𓂃 𝄈🫗쿙 ࣪ ֹ 𝑁ꥈ࣪𝑒𝑤 ྀི 𝑎𝑟𝑡 𖫰 ░⃫ ׄ 夕日 𖥾𓈒ִ ֺ #Michiko #Bandageros
ℐ   ░⃟ 𝑯𝒂𝒑𝒑𝒚 ♱𝆬 𝑩𝒊𝒓𝒕𝒉𝒅𝒂𝒚 𝑶𝒔𝒂𝒎𝒖 𖫰 𖦹 𓂃 𝄈🫗쿙 ࣪ ֹ 𝑁ꥈ࣪𝑒𝑤 ྀི 𝑎𝑟𝑡 𖫰 ░⃫ ׄ 夕日 𖥾𓈒ִ ֺ #Michiko #Bandagerose (⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~ #Digital_art ^᪲᪲ #Bsd 𓈒ꨣִ𐝃 /𝚕ׅ𝚘𝚟ֹ𝚎   ‌ ‌ ࣭ ִ ۫𑂋 ݁ ˖ 🐾 みゃお 𖫰 𝑇𝑖𖦹𝑚𝑒 𖫰: 13:35 𝒽 ࣭ ִ @thesettingsun
111
7
Matn yo'q...
188
8
ازین تجربیات استفاده کنید
119
9
https://t.me/itstartarus/13545 من هم سه سال پیش XP Pen artist 10 2nd خریدم هنوزم عین اولش کار میکنه کوچولو و جمع و جوره ولی خب مثلا سایتی که من ازش خرید کردم دیگه نمیفروشش چون قدیمیه و مدلای جدید ترش هست توی اینترنت تحقیق کنید wacom یه قلم نوری premium و حرفه ای حساب میشه با دقت خیلی بالا و XP pen یه قلم نوری مبتدی تا نیمه حرفه ای با قیمت مناسب(مدلای حرفه ایم داره ولی خب قیمت بیشتری دارن دیگه)
114
10
«میتونی یکم راهنمایی کنی چه مدل قلم نوری بگیرم؟» ببین من یه قلم نوری خریدم و خیییلی برام مناسب بود حدودا یک - دو ماه پیش خریدم! XP pen artist (display) 2nd gen رو خریدم، البته من 12 رو خریدم چون از 10 و بقیه شون کلا یکم ارزون تر بود! ولی اگه سایز کوچیک دوست داری 10ش فقط دو سه تومن گرونتره من این 12 رو 20 تومن خریدم، توی این وضعیت واااقعا خیلی مناسب بود به اندازه ی کافی هم بزرگه و راحت! به لپتاپ HP هم وصل میشه و اصلا سختی نداره تا الان اقتصادی ترین انتخاب برای مانیتوریه که دیسپلی(صفحه) داره🩷
149
11
چرا که نه
224
12
میشه من هارو رو بزارم پروفم:) لطفا:)
224
13
sticker.webp
386
14
برای شادی کشیده بودم قرار نبود بذارم اینجا
379
15
اینو پارسال کشیده بودم تو ایام جنگ رنگش کردم+1
اینو پارسال کشیده بودم تو ایام جنگ رنگش کردم
457
16
https://t.me/itstartarus/13529 توروخدا اون ارت فرشته رو می‌دی؟ اونی که بال داره پایین تصویر :)
381
17
این کاملا بستگی به اون بودجه و اطلاعات خودتون داره اینکه دقیقا برای چه کاری میخواید و با چه چیزی راحت ترین من خودم از مارک vacom تجربه خوبی داشتم و راضیم xp pen هم خوبه قیمتش نسبت به وکام اقتصادی تره ولی مدلش رو میگم بستگی داره خودتون چه کاری انجام میدین و با چه چیزی راحت ترین چون ما مدل قلم نوری داریم که صفحه داره مدلی داریم که سینتیکه سر این نمیتونم بگم چی بهتره برین بخرین بعد به دردتون نخوره پشیمون بشید
279
18
میتونی یکم راهنمایی کنی چه مدل قلم نوری بگیرم؟
286
19
Matn yo'q...
195
20
˖࣪ᝰ𝖠𝗋𝗍𝗂𝗌𝗍 𝗏𝗌 𝖲𝗉𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖠𝗋𝗍𝗌 ࣪ ִֶָ ˖
˖࣪ᝰ𝖠𝗋𝗍𝗂𝗌𝗍 𝗏𝗌 𝖲𝗉𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖠𝗋𝗍𝗌 ࣪ ִֶָ ˖
211