𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃
Открыть в Telegram
koyo شوهر شادی هستم 💢 He | him 22 yrs Webtoon @betweenlifeandcotard Shop @the_koyo Talk @llKoyo_bot
Больше1 979
Подписчики
-424 часа
+147 дней
+7930 день
Архив постов
1 979
Repost from N/a
امروزم واسه خودش روزی بود
فقط یه ببعی نقاشی شد
قصد داشتم چیزای بیشتری باشه ولی فعلا فقط همینو داریم
1 979
Repost from 𝕬𝖘𝖍𝖎░𝖐𝖆𝖌𝖆
ℐ ░⃟ 𝑯𝒂𝒑𝒑𝒚 ♱𝆬 𝑩𝒊𝒓𝒕𝒉𝒅𝒂𝒚 𝑶𝒔𝒂𝒎𝒖 𖫰 𖦹 𓂃 𝄈🫗쿙 ࣪ ֹ 𝑁ꥈ࣪𝑒𝑤 ྀི 𝑎𝑟𝑡 𖫰
░⃫ ׄ 夕日 𖥾𓈒ִ ֺ #Michiko #Bandagerose (~‾▿‾)~ #Digital_art ^᪲᪲ #Bsd
𓈒ꨣִ𐝃 /𝚕ׅ𝚘𝚟ֹ𝚎 ࣭ ִ ۫𑂋 ݁ ˖ 🐾 みゃお 𖫰
𝑇𝑖𖦹𝑚𝑒 𖫰: 13:35 𝒽 ࣭ ִ
@thesettingsun
1 979
https://t.me/itstartarus/13545
من هم سه سال پیش
XP Pen artist 10 2nd
خریدم هنوزم عین اولش کار میکنه کوچولو و جمع و جوره ولی خب مثلا سایتی که من ازش خرید کردم دیگه نمیفروشش چون قدیمیه و مدلای جدید ترش هست
توی اینترنت تحقیق کنید wacom یه قلم نوری premium و حرفه ای حساب میشه با دقت خیلی بالا و XP pen یه قلم نوری مبتدی تا نیمه حرفه ای با قیمت مناسب(مدلای حرفه ایم داره ولی خب قیمت بیشتری دارن دیگه)
1 979
«میتونی یکم راهنمایی کنی چه مدل قلم نوری بگیرم؟»
ببین من یه قلم نوری خریدم و خیییلی برام مناسب بود
حدودا یک - دو ماه پیش خریدم!
XP pen artist (display) 2nd gen رو خریدم، البته من 12 رو خریدم چون از 10 و بقیه شون کلا یکم ارزون تر بود!
ولی اگه سایز کوچیک دوست داری 10ش فقط دو سه تومن گرونتره
من این 12 رو 20 تومن خریدم، توی این وضعیت واااقعا خیلی مناسب بود
به اندازه ی کافی هم بزرگه و راحت!
به لپتاپ HP هم وصل میشه و اصلا سختی نداره
تا الان اقتصادی ترین انتخاب برای مانیتوریه که دیسپلی(صفحه) داره🩷
1 979
این کاملا بستگی به اون بودجه و اطلاعات خودتون داره اینکه دقیقا برای چه کاری میخواید و با چه چیزی راحت ترین من خودم از مارک vacom تجربه خوبی داشتم و راضیم xp pen هم خوبه قیمتش نسبت به وکام اقتصادی تره ولی مدلش رو میگم بستگی داره خودتون چه کاری انجام میدین و با چه چیزی راحت ترین چون ما مدل قلم نوری داریم که صفحه داره مدلی داریم که سینتیکه سر این نمیتونم بگم چی بهتره برین بخرین بعد به دردتون نخوره پشیمون بشید
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
