ar
Feedback
𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

الذهاب إلى القناة على Telegram

koyo شوهر شادی هستم 💢 He | him 22 yrs Webtoon @betweenlifeandcotard Shop @the_koyo Talk @llKoyo_bot

إظهار المزيد
1 979
المشتركون
-424 ساعات
+147 أيام
+7930 أيام

جاري تحميل البيانات...

جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+136
في 38 قنوات
مايو '26
+1
في 13 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+2
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '260
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+49
في 21 قنوات
Get PRO
يناير '26
+24
في 27 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+301
في 52 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+60
في 27 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+77
في 30 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+130
في 50 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+156
في 44 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+187
في 38 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+783
في 27 قنوات
Get PRO
مايو '25
+58
في 28 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+78
في 33 قنوات
Get PRO
مارس '25
+59
في 41 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+57
في 39 قنوات
Get PRO
يناير '25
+69
في 36 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+97
في 58 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+188
في 66 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+66
في 38 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+87
في 35 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+188
في 45 قنوات
Get PRO
يوليو '24
+50
في 23 قنوات
Get PRO
يونيو '24
+117
في 36 قنوات
Get PRO
مايو '24
+336
في 19 قنوات
Get PRO
أبريل '240
في 25 قنوات
Get PRO
مارس '240
في 29 قنوات
Get PRO
فبراير '24
+32
في 10 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
24 يونيو0
23 يونيو0
22 يونيو+5
21 يونيو+8
20 يونيو+4
19 يونيو+5
18 يونيو0
17 يونيو+4
16 يونيو+6
15 يونيو+30
14 يونيو+27
13 يونيو+5
12 يونيو+2
11 يونيو+5
10 يونيو+3
09 يونيو+6
08 يونيو+1
07 يونيو+4
منشورات القناة
این چقدر کیوت و گاز زدنیه

2
امروزم واسه خودش روزی بود فقط یه ببعی نقاشی شد قصد داشتم چیزای بیشتری باشه ولی فعلا فقط همینو داریم
امروزم واسه خودش روزی بود فقط یه ببعی نقاشی شد قصد داشتم چیزای بیشتری باشه ولی فعلا فقط همینو داریم
147
3
I fucked it up💔
I fucked it up💔
173
4
Shin & Vega+1
Shin & Vega
191
5
☆•One summer night~•☆ #Zack #yakumo @lazyartistp
☆•One summer night~•☆ #Zack #yakumo @lazyartistp
194
6
ℐ ░⃟ 𝑯𝒂𝒑𝒑𝒚 ♱𝆬 𝑩𝒊𝒓𝒕𝒉𝒅𝒂𝒚 𝑶𝒔𝒂𝒎𝒖 𖫰 𖦹 𓂃 𝄈🫗쿙 ࣪ ֹ 𝑁ꥈ࣪𝑒𝑤 ྀི 𝑎𝑟𝑡 𖫰 ░⃫ ׄ 夕日 𖥾𓈒ִ ֺ #Michiko #Bandageros
ℐ   ░⃟ 𝑯𝒂𝒑𝒑𝒚 ♱𝆬 𝑩𝒊𝒓𝒕𝒉𝒅𝒂𝒚 𝑶𝒔𝒂𝒎𝒖 𖫰 𖦹 𓂃 𝄈🫗쿙 ࣪ ֹ 𝑁ꥈ࣪𝑒𝑤 ྀི 𝑎𝑟𝑡 𖫰 ░⃫ ׄ 夕日 𖥾𓈒ִ ֺ #Michiko #Bandagerose (⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~ #Digital_art ^᪲᪲ #Bsd 𓈒ꨣִ𐝃 /𝚕ׅ𝚘𝚟ֹ𝚎   ‌ ‌ ࣭ ִ ۫𑂋 ݁ ˖ 🐾 みゃお 𖫰 𝑇𝑖𖦹𝑚𝑒 𖫰: 13:35 𝒽 ࣭ ִ @thesettingsun
111
7
لا يوجد نص...
188
8
ازین تجربیات استفاده کنید
119
9
https://t.me/itstartarus/13545 من هم سه سال پیش XP Pen artist 10 2nd خریدم هنوزم عین اولش کار میکنه کوچولو و جمع و جوره ولی خب مثلا سایتی که من ازش خرید کردم دیگه نمیفروشش چون قدیمیه و مدلای جدید ترش هست توی اینترنت تحقیق کنید wacom یه قلم نوری premium و حرفه ای حساب میشه با دقت خیلی بالا و XP pen یه قلم نوری مبتدی تا نیمه حرفه ای با قیمت مناسب(مدلای حرفه ایم داره ولی خب قیمت بیشتری دارن دیگه)
114
10
«میتونی یکم راهنمایی کنی چه مدل قلم نوری بگیرم؟» ببین من یه قلم نوری خریدم و خیییلی برام مناسب بود حدودا یک - دو ماه پیش خریدم! XP pen artist (display) 2nd gen رو خریدم، البته من 12 رو خریدم چون از 10 و بقیه شون کلا یکم ارزون تر بود! ولی اگه سایز کوچیک دوست داری 10ش فقط دو سه تومن گرونتره من این 12 رو 20 تومن خریدم، توی این وضعیت واااقعا خیلی مناسب بود به اندازه ی کافی هم بزرگه و راحت! به لپتاپ HP هم وصل میشه و اصلا سختی نداره تا الان اقتصادی ترین انتخاب برای مانیتوریه که دیسپلی(صفحه) داره🩷
149
11
چرا که نه
224
12
میشه من هارو رو بزارم پروفم:) لطفا:)
224
13
sticker.webp
386
14
برای شادی کشیده بودم قرار نبود بذارم اینجا
379
15
اینو پارسال کشیده بودم تو ایام جنگ رنگش کردم+1
اینو پارسال کشیده بودم تو ایام جنگ رنگش کردم
457
16
https://t.me/itstartarus/13529 توروخدا اون ارت فرشته رو می‌دی؟ اونی که بال داره پایین تصویر :)
381
17
این کاملا بستگی به اون بودجه و اطلاعات خودتون داره اینکه دقیقا برای چه کاری میخواید و با چه چیزی راحت ترین من خودم از مارک vacom تجربه خوبی داشتم و راضیم xp pen هم خوبه قیمتش نسبت به وکام اقتصادی تره ولی مدلش رو میگم بستگی داره خودتون چه کاری انجام میدین و با چه چیزی راحت ترین چون ما مدل قلم نوری داریم که صفحه داره مدلی داریم که سینتیکه سر این نمیتونم بگم چی بهتره برین بخرین بعد به دردتون نخوره پشیمون بشید
279
18
میتونی یکم راهنمایی کنی چه مدل قلم نوری بگیرم؟
286
19
لا يوجد نص...
195
20
˖࣪ᝰ𝖠𝗋𝗍𝗂𝗌𝗍 𝗏𝗌 𝖲𝗉𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖠𝗋𝗍𝗌 ࣪ ִֶָ ˖
˖࣪ᝰ𝖠𝗋𝗍𝗂𝗌𝗍 𝗏𝗌 𝖲𝗉𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖠𝗋𝗍𝗌 ࣪ ִֶָ ˖
211