02:08
Kanalga Telegram’da o‘tish
همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه
Ko'proq ko'rsatish856
Obunachilar
+224 soatlar
-37 kunlar
+230 kunlar
Postlar arxiv
856
رفیق منم کلی کار نکرده همینجوری دارم، ولی اگه واقعا سیزده ساله میخوای بری زاهدان و نرفتی، از این فرصت تعطیلیا و ... استفاده کن و برو. خیلی اوقات اتفاقایی پیش میاد که دیگه بخوایم هم نمیتونیم بریم
856
من بخاطر ADHD نمیتونم بطور دائم در دسترس باشم و یه ناشناسی بذارم که همیشه پیام بدید. چون خیلی وقتا روی مود اجتماعی نیستم. واسه همین مجبورم پاک کنم عزیزدل.
میدونم ک درک میکنین
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
