fa
Feedback
02:08

02:08

رفتن به کانال در Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

نمایش بیشتر
856
مشترکین
+224 ساعت
-37 روز
+230 روز
آرشیو پست ها
تو چطوری

یکم بی حوصلم و خسته با فکر درگیر

آقاجان چطوریایی

http://t.me/HidenChat_Bot?start=1155324413 یه گپ کوتاه نصف شبی

photo content

Paveh - Kermanshah Province Mar 25 #Shirin Series
Paveh - Kermanshah Province Mar 25 #Shirin Series

photo content

photo content

photo content

photo content

می‌دونم 😂😂 یه بار ساعت دو شب رفتم کافه ساعت سه و نیم هم رفتم کله پزی

https://t.me/ZER0TW08/7149 تو این شهر جز کافه هیچی نیستت

پول میخواد و یه وقت آزاد ندارم هیچکدومشو الان

رفیق منم کلی کار نکرده همینجوری دارم، ولی اگه واقعا سیزده ساله میخوای بری زاهدان و نرفتی، از این فرصت تعطیلیا و ... استفاده کن و برو. خیلی اوقات اتفاقایی پیش میاد که دیگه بخوایم هم نمیتونیم بریم

من بخاطر ADHD نمیتونم بطور دائم در دسترس باشم و یه ناشناسی بذارم که همیشه پیام بدید. چون خیلی وقتا روی مود اجتماعی نیستم. واسه همین مجبورم پاک کنم عزیزدل. می‌دونم ک درک میکنین

داداش ی ناشناس دائمی بزار هی پاک نکن ارتباط داشته باشیم

من با اصطلاحات گویش های خیلی از شهرا آشنام

پشماااام. تو از کجا میدونی جیجو ینی چییی؟؟؟؟ https://t.me/ZER0TW08/7157

بذار ببینم بازم گرگانی داریم که هروقت اومدم بریم جیجو بزنیم؟

بح بح پاریس کوچولوی عزیز