02:08
الذهاب إلى القناة على Telegram
همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه
إظهار المزيد856
المشتركون
+224 ساعات
-37 أيام
+230 أيام
أرشيف المشاركات
856
رفیق منم کلی کار نکرده همینجوری دارم، ولی اگه واقعا سیزده ساله میخوای بری زاهدان و نرفتی، از این فرصت تعطیلیا و ... استفاده کن و برو. خیلی اوقات اتفاقایی پیش میاد که دیگه بخوایم هم نمیتونیم بریم
856
من بخاطر ADHD نمیتونم بطور دائم در دسترس باشم و یه ناشناسی بذارم که همیشه پیام بدید. چون خیلی وقتا روی مود اجتماعی نیستم. واسه همین مجبورم پاک کنم عزیزدل.
میدونم ک درک میکنین
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
