uz
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

Kanalga Telegram’da o‘tish

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

Ko'proq ko'rsatish
630
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+27 kunlar
-2130 kunlar
Postlar arxiv
حاللللللتوووووووووونننننن خوبههههههه

حالتون خوبهههههههه

امیدوارم لبخندمون برگرده:]

امیدوارم بتونیم ایرانمونو پس بگیریم همتون مراقب خودتون باشین

ناز کنی، نظر کنی، قهر کنی، ستم کنی گر که جفا، گر که وفا، از تو حذر نمی‌کنم

آرزوم، آزادی ایران:]

Repost from N/a
زهی خیالِ باطل .

حکومت‌ها با ظلم زنده می‌مانند؛ چون مردم به رنج عادت می‌کنند !

خیلی وقت بود نیومده بودی

من خسته گرد عالم درمان ز کس ندیدم تا درد عشق دیدم درمان من گرفته

دیر کن، اما بیا زمانی ک رسیدی بیا و مرا با خود ببر.. من از نرسیدن ها لبریزم:]

زنده‌باد اون قطع ارتباطی ک ارزششو داشت .

مگه مموریه ک پاک شی از ذهنم؟! تو ی لکه خونی روی پیرهن سفیدم .