uz
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

Kanalga Telegram’da o‘tish

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

Ko'proq ko'rsatish
630
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+27 kunlar
-2130 kunlar
Postlar arxiv
_موقع گرفتاری معلوم میشه تعدادشون چندتاست💁

+من دوست زیاد دارم..

_من تنها دوستیم ک تو داری !

شاید هم زندگی قرار نیست معنا داشته باشد، فقط قرار است بگذرد... ‌همین !

هرچقدر هم بگویی مَردها فلان، زن‌ها فلان یا تنهایی خوب است و دنیا زشت است؛ آخرش روزی قلبت برای کسی تندتر می‌تپد:] _چارلز بوکوفسکی

یاد اون روزا بخیر، کم کم روزی دوبار باهم قهر می‌کردیم ‌.

جوونشون مثلِ دسته‌گل اومد، امروز دارن مُردشو تو قبر میخوابونن..

+آره چون هیچوقت نیاز نبود ازش درخواست کنم ک دوستِ خوبی باشه !

_شما دونفر ب‌نظر خیلی بهم نزدیک شدین..

برای آزادی..

با من از صبوری حرف نزن، من منتظر‌ِ کسیم ک حتی خبر نداره منتظرشم..

پلیس خودش قاتله .

آذرم تموم شد.. امیدوارم بخشی از دی‌م باشی !

حاجی حالِ ی ایران بَده:]

حاضرم بعدی باشم، ولی آخری باشم .

ایران عالیه حتما نصب کنین✅