fa
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

رفتن به کانال در Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

نمایش بیشتر
630
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+27 روز
-2130 روز
آرشیو پست ها
حاللللللتوووووووووونننننن خوبههههههه

حالتون خوبهههههههه

امیدوارم لبخندمون برگرده:]

امیدوارم بتونیم ایرانمونو پس بگیریم همتون مراقب خودتون باشین

sticker.webp0.06 KB

sticker.webp0.15 KB

ناز کنی، نظر کنی، قهر کنی، ستم کنی گر که جفا، گر که وفا، از تو حذر نمی‌کنم

آرزوم، آزادی ایران:]

Repost from N/a
زهی خیالِ باطل .

حکومت‌ها با ظلم زنده می‌مانند؛ چون مردم به رنج عادت می‌کنند !

خیلی وقت بود نیومده بودی

من خسته گرد عالم درمان ز کس ندیدم تا درد عشق دیدم درمان من گرفته

دیر کن، اما بیا زمانی ک رسیدی بیا و مرا با خود ببر.. من از نرسیدن ها لبریزم:]

زنده‌باد اون قطع ارتباطی ک ارزششو داشت .

مگه مموریه ک پاک شی از ذهنم؟! تو ی لکه خونی روی پیرهن سفیدم .