uz
Feedback
ᕼᗩᖇᗰOᑎIᑕᗩ

ᕼᗩᖇᗰOᑎIᑕᗩ

Kanalga Telegram’da o‘tish

اینجا گوشه‌ای از دفترچه یادداشتِ منه؛ برای وقت‌هایی که کلمات جایی برای موندن ندارن. از کتاب‌ها می‌نویسم و از حس‌هایِ روزمره. خوش اومدی به هارمونیکا ..🦋𓏲࣪ حرفی اگر هست : [ http://t.me/RedChtBot?start=1380184986 ]

Ko'proq ko'rsatish
Eron152 144Toif belgilanmagan
185
Obunachilar
-124 soatlar
+57 kunlar
+230 kunlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+11
2 kanalda
May '26
+2
1 kanalda
Get PRO
Aprel '260
0 kanalda
Get PRO
Mart '260
0 kanalda
Get PRO
Fevral '260
2 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+6
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+3
1 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+85
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+37
2 kanalda
Get PRO
Sentabr '250
1 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+99
2 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
27 Iyun0
26 Iyun0
25 Iyun+1
24 Iyun0
23 Iyun0
22 Iyun0
21 Iyun+3
20 Iyun+3
19 Iyun0
18 Iyun0
17 Iyun0
16 Iyun0
15 Iyun0
14 Iyun0
13 Iyun+1
12 Iyun0
11 Iyun0
10 Iyun0
09 Iyun+1
08 Iyun0
07 Iyun0
06 Iyun0
05 Iyun0
04 Iyun+1
03 Iyun0
02 Iyun0
01 Iyun+1
Kanal postlari
اشتباه دیگرم این بود که آن‌طور با شور و شوق نگاهش می‌کردم. می‌بایست جلو خودم را می‌گرفتم، همین اشتیاقم او را ترساند.

2
Matn yo'q...
23
3
همه رو نادیده می‌گیری، برای یکی که خودتو نادیده می‌گیره.🦦
28
4
sticker.webp
22
5
اگه قلبت زیبا باشه، ببازی هم بردی! شاید آدما نبینن اما خدا می‌بینه ...!
32
6
من به گلِ خاصی علاقه‌مند نیستم؛ اما شاید تو باعث شوی به یک گل، حسِ خاصی داشته باشم.
32
7
+1
Matn yo'q...
38
8
اگر قرار است ما را هم مانند دیگران بکشند، دیگر این همه دنگ و فنگ لازم نیست. کالیگولا _ آلبرکامو
50
9
من به آن لحظه‌هایی دل می‌بندم که جهان، پشتِ در می‌ماند و اتاقم، شبیه یک پناه می‌شود. همان چهار دیواریِ کوچکی‌ که آدم را از هم نمی‌پاشد.
63
10
من به آن لحظه‌هایی دل می‌بندم که جهان، پشتِ در می‌ماند و اتاقم، شبیه یک پناه می‌شود. همان چهار دیواریِ کوچکی‌ که آدم را از هم نمی‌پاشد.
1
11
این عکس‌ها از کتاب ابری که فهمیده شده، بارونه اثر امین عدالت خواه بود، اگر دوست داشتید بخونیدش.
71
12
سوای آن‌چه خودم از آن رنج می‌برم برای چیزهایی هم که او را آزار می‌دهند، در رنجم، بدبختی‌ام در این است که همه‌چیز را درک می‌کنم. کالیگولا _ آلبرکامو
67
13
سوای آن‌چه خودم از آن رنج می‌برم برای چیزهایی هم که او را آزار می‌دهند، در رنجم، بدبختی‌ام در این است که همه‌چیز را درک می‌کنم. کالیگولا _ آلبرکامو
1
14
عادت ندارم از کسی کمک بطلبم. ولی به تو نیاز دارم. کالیگولا _ آلبرکامو
66
15
+1
Matn yo'q...
64
16
نتیجه اعتماد به آدما تهش این میشه که شب امتحانت، دو روز قبل تولدت، یک هفته به دفاعت نتونی از ناراحتی نفس بکشی.
63
17
این انسان بودن خیلی داستان داره ای کاش تو زندگی بعدیم آهو باشم
63
18
+1
Matn yo'q...
60
19
من می‌تونم از پس هر مشکلی بر بیام، ولی اول باید گریه کنم.
78
20
من می‌تونم از پس هر مشکلی بر بیام، ولی اول باید گریه کنم.
1