ar
Feedback
ᕼᗩᖇᗰOᑎIᑕᗩ

ᕼᗩᖇᗰOᑎIᑕᗩ

الذهاب إلى القناة على Telegram

اینجا گوشه‌ای از دفترچه یادداشتِ منه؛ برای وقت‌هایی که کلمات جایی برای موندن ندارن. از کتاب‌ها می‌نویسم و از حس‌هایِ روزمره. خوش اومدی به هارمونیکا ..🦋𓏲࣪ حرفی اگر هست : [ http://t.me/RedChtBot?start=1380184986 ]

إظهار المزيد
إيران152 144الفئة غير محددة
185
المشتركون
-124 ساعات
+57 أيام
+230 أيام

جاري تحميل البيانات...

القنوات المماثلة
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+11
في 2 قنوات
مايو '26
+2
في 1 قنوات
Get PRO
أبريل '260
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '260
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '260
في 2 قنوات
Get PRO
يناير '26
+6
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+3
في 1 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+85
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+37
في 2 قنوات
Get PRO
سبتمبر '250
في 1 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+99
في 2 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
27 يونيو0
26 يونيو0
25 يونيو+1
24 يونيو0
23 يونيو0
22 يونيو0
21 يونيو+3
20 يونيو+3
19 يونيو0
18 يونيو0
17 يونيو0
16 يونيو0
15 يونيو0
14 يونيو0
13 يونيو+1
12 يونيو0
11 يونيو0
10 يونيو0
09 يونيو+1
08 يونيو0
07 يونيو0
06 يونيو0
05 يونيو0
04 يونيو+1
03 يونيو0
02 يونيو0
01 يونيو+1
منشورات القناة
اشتباه دیگرم این بود که آن‌طور با شور و شوق نگاهش می‌کردم. می‌بایست جلو خودم را می‌گرفتم، همین اشتیاقم او را ترساند.

2
لا يوجد نص...
23
3
همه رو نادیده می‌گیری، برای یکی که خودتو نادیده می‌گیره.🦦
28
4
sticker.webp
22
5
اگه قلبت زیبا باشه، ببازی هم بردی! شاید آدما نبینن اما خدا می‌بینه ...!
32
6
من به گلِ خاصی علاقه‌مند نیستم؛ اما شاید تو باعث شوی به یک گل، حسِ خاصی داشته باشم.
32
7
+1
لا يوجد نص...
38
8
اگر قرار است ما را هم مانند دیگران بکشند، دیگر این همه دنگ و فنگ لازم نیست. کالیگولا _ آلبرکامو
50
9
من به آن لحظه‌هایی دل می‌بندم که جهان، پشتِ در می‌ماند و اتاقم، شبیه یک پناه می‌شود. همان چهار دیواریِ کوچکی‌ که آدم را از هم نمی‌پاشد.
63
10
من به آن لحظه‌هایی دل می‌بندم که جهان، پشتِ در می‌ماند و اتاقم، شبیه یک پناه می‌شود. همان چهار دیواریِ کوچکی‌ که آدم را از هم نمی‌پاشد.
1
11
این عکس‌ها از کتاب ابری که فهمیده شده، بارونه اثر امین عدالت خواه بود، اگر دوست داشتید بخونیدش.
71
12
سوای آن‌چه خودم از آن رنج می‌برم برای چیزهایی هم که او را آزار می‌دهند، در رنجم، بدبختی‌ام در این است که همه‌چیز را درک می‌کنم. کالیگولا _ آلبرکامو
67
13
سوای آن‌چه خودم از آن رنج می‌برم برای چیزهایی هم که او را آزار می‌دهند، در رنجم، بدبختی‌ام در این است که همه‌چیز را درک می‌کنم. کالیگولا _ آلبرکامو
1
14
عادت ندارم از کسی کمک بطلبم. ولی به تو نیاز دارم. کالیگولا _ آلبرکامو
66
15
+1
لا يوجد نص...
64
16
نتیجه اعتماد به آدما تهش این میشه که شب امتحانت، دو روز قبل تولدت، یک هفته به دفاعت نتونی از ناراحتی نفس بکشی.
63
17
این انسان بودن خیلی داستان داره ای کاش تو زندگی بعدیم آهو باشم
63
18
+1
لا يوجد نص...
60
19
من می‌تونم از پس هر مشکلی بر بیام، ولی اول باید گریه کنم.
78
20
من می‌تونم از پس هر مشکلی بر بیام، ولی اول باید گریه کنم.
1