ru
Feedback
ᕼᗩᖇᗰOᑎIᑕᗩ

ᕼᗩᖇᗰOᑎIᑕᗩ

Открыть в Telegram

اینجا گوشه‌ای از دفترچه یادداشتِ منه؛ برای وقت‌هایی که کلمات جایی برای موندن ندارن. از کتاب‌ها می‌نویسم و از حس‌هایِ روزمره. خوش اومدی به هارمونیکا ..🦋𓏲࣪ حرفی اگر هست : [ http://t.me/RedChtBot?start=1380184986 ]

Больше
Иран152 144Категория не указана
185
Подписчики
-124 часа
+57 дней
+230 день

Загрузка данных...

Похожие каналы
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Входящие и исходящие упоминания
---
---
---
---
---
---
Привлечение подписчиков
июнь '26
июнь '26
+11
в 2 каналах
май '26
+2
в 1 каналах
Get PRO
апрель '260
в 0 каналах
Get PRO
март '260
в 0 каналах
Get PRO
февраль '260
в 2 каналах
Get PRO
январь '26
+6
в 0 каналах
Get PRO
декабрь '25
+3
в 1 каналах
Get PRO
ноябрь '25
+85
в 0 каналах
Get PRO
октябрь '25
+37
в 2 каналах
Get PRO
сентябрь '250
в 1 каналах
Get PRO
август '25
+99
в 2 каналах
Дата
Привлечение подписчиков
Упоминания
Каналы
27 июня0
26 июня0
25 июня+1
24 июня0
23 июня0
22 июня0
21 июня+3
20 июня+3
19 июня0
18 июня0
17 июня0
16 июня0
15 июня0
14 июня0
13 июня+1
12 июня0
11 июня0
10 июня0
09 июня+1
08 июня0
07 июня0
06 июня0
05 июня0
04 июня+1
03 июня0
02 июня0
01 июня+1
Посты канала
اشتباه دیگرم این بود که آن‌طور با شور و شوق نگاهش می‌کردم. می‌بایست جلو خودم را می‌گرفتم، همین اشتیاقم او را ترساند.

2
Нет текста...
23
3
همه رو نادیده می‌گیری، برای یکی که خودتو نادیده می‌گیره.🦦
28
4
sticker.webp
22
5
اگه قلبت زیبا باشه، ببازی هم بردی! شاید آدما نبینن اما خدا می‌بینه ...!
32
6
من به گلِ خاصی علاقه‌مند نیستم؛ اما شاید تو باعث شوی به یک گل، حسِ خاصی داشته باشم.
32
7
+1
Нет текста...
38
8
اگر قرار است ما را هم مانند دیگران بکشند، دیگر این همه دنگ و فنگ لازم نیست. کالیگولا _ آلبرکامو
50
9
من به آن لحظه‌هایی دل می‌بندم که جهان، پشتِ در می‌ماند و اتاقم، شبیه یک پناه می‌شود. همان چهار دیواریِ کوچکی‌ که آدم را از هم نمی‌پاشد.
63
10
من به آن لحظه‌هایی دل می‌بندم که جهان، پشتِ در می‌ماند و اتاقم، شبیه یک پناه می‌شود. همان چهار دیواریِ کوچکی‌ که آدم را از هم نمی‌پاشد.
1
11
این عکس‌ها از کتاب ابری که فهمیده شده، بارونه اثر امین عدالت خواه بود، اگر دوست داشتید بخونیدش.
71
12
سوای آن‌چه خودم از آن رنج می‌برم برای چیزهایی هم که او را آزار می‌دهند، در رنجم، بدبختی‌ام در این است که همه‌چیز را درک می‌کنم. کالیگولا _ آلبرکامو
67
13
سوای آن‌چه خودم از آن رنج می‌برم برای چیزهایی هم که او را آزار می‌دهند، در رنجم، بدبختی‌ام در این است که همه‌چیز را درک می‌کنم. کالیگولا _ آلبرکامو
1
14
عادت ندارم از کسی کمک بطلبم. ولی به تو نیاز دارم. کالیگولا _ آلبرکامو
66
15
+1
Нет текста...
64
16
نتیجه اعتماد به آدما تهش این میشه که شب امتحانت، دو روز قبل تولدت، یک هفته به دفاعت نتونی از ناراحتی نفس بکشی.
63
17
این انسان بودن خیلی داستان داره ای کاش تو زندگی بعدیم آهو باشم
63
18
+1
Нет текста...
60
19
من می‌تونم از پس هر مشکلی بر بیام، ولی اول باید گریه کنم.
78
20
من می‌تونم از پس هر مشکلی بر بیام، ولی اول باید گریه کنم.
1