Eror 1000 + 1
Kanalga Telegram’da o‘tish
181
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-330 kunlar
Postlar arxiv
Repost from everything.about.nasi
آدمها واقعا ناامید کنندهان، طوری که اصلا در مخیله نمیگنجه.
موندن تو یه رابطه فقط به این دلیل که اونو دوست داری منطقی نیست. چون عشق تمام چیزی نیست که بهش نیاز داری.
تو به احترام، زمان، اطمینان و تعهد، امنیت، توجه، درک شدن، شادی، آرامش هم نیاز داری...
وقتی یکی که برام عزیزه ناراحتم میکنه تنها چیزی که میتونم بهش بگم اینه که کاش این کار رو نمیکردی. قطعاً میبخشمت عزیزم ولی دلم هیچوقت باهات صاف نمیشه و این ارتباط به مرور به پایان میرسه.
زانویِ غم بغل گرفتی؟
مگه زندگیِ چندمته كه توقع داری هيچ اشتباهی نكنی؟
غصه نخوريا، یهو میبینی خدا برات دری رو باز میکنه که تو حتی اون درو نزده بودی.
زمین میخوری، بلند میشوی، استخوانهای شکستهات را جا میاندازی، با آستینت اشکهایت را پاک میکنی و ادامه میدهی.
حال واحوالم اینجوریه که
دلم میخاد فردا برم پیش تراپیستم بگم میشه بغلم کنی من فقط زار بزنم:)
این که یک نفر آدم خوبیه به این معنی نیست که برای تو آدم مناسبیه. این دو خیلی فرق دارن باهم.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
