Eror 1000 + 1
الذهاب إلى القناة على Telegram
181
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from everything.about.nasi
آدمها واقعا ناامید کنندهان، طوری که اصلا در مخیله نمیگنجه.
موندن تو یه رابطه فقط به این دلیل که اونو دوست داری منطقی نیست. چون عشق تمام چیزی نیست که بهش نیاز داری.
تو به احترام، زمان، اطمینان و تعهد، امنیت، توجه، درک شدن، شادی، آرامش هم نیاز داری...
وقتی یکی که برام عزیزه ناراحتم میکنه تنها چیزی که میتونم بهش بگم اینه که کاش این کار رو نمیکردی. قطعاً میبخشمت عزیزم ولی دلم هیچوقت باهات صاف نمیشه و این ارتباط به مرور به پایان میرسه.
زانویِ غم بغل گرفتی؟
مگه زندگیِ چندمته كه توقع داری هيچ اشتباهی نكنی؟
غصه نخوريا، یهو میبینی خدا برات دری رو باز میکنه که تو حتی اون درو نزده بودی.
زمین میخوری، بلند میشوی، استخوانهای شکستهات را جا میاندازی، با آستینت اشکهایت را پاک میکنی و ادامه میدهی.
حال واحوالم اینجوریه که
دلم میخاد فردا برم پیش تراپیستم بگم میشه بغلم کنی من فقط زار بزنم:)
این که یک نفر آدم خوبیه به این معنی نیست که برای تو آدم مناسبیه. این دو خیلی فرق دارن باهم.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
