uk
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Відкрити в Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Показати більше
181
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
-330 день
Архів дописів
آدم‌ها واقعا ناامید کننده‌ان، طوری که اصلا در مخیله نمی‌گنجه.

موندن تو یه رابطه فقط به این دلیل که اونو دوست داری منطقی نیست. چون عشق تمام چیزی نیست که بهش نیاز داری. تو به احترام، زمان، اطمینان و تعهد، امنیت، توجه، درک شدن، شادی، آرامش هم نیاز داری...

نمیدونم قصه زندگیم چطوری تموم میشه ولی هیچ کجای این داستان نمیخونی که من جا زدم.

گاهی سنگین ترین چیزی که انسان حمل می‌کنه فکرهای توی سرشه.

#NEW

یه چیزایی رو با شوخی و خنده تعریف میکنم که قبلا بخاطرش هزار بار گریه کرده بودم.

Відеоповідомлення00:33

New

‏وقتی یکی که برام عزیزه ناراحتم میکنه تنها چیزی که میتونم بهش بگم اینه که کاش این کار رو نمیکردی. قطعاً میبخشمت عزیزم ولی دلم هیچ‌وقت باهات صاف نمیشه و این ارتباط به مرور به پایان میرسه.

خیلی روحیه ام رواله تاسیانم میبینم گریه ام میگیره

زانویِ غم بغل گرفتی؟ مگه زندگیِ چندمته كه توقع داری هيچ اشتباهی نكنی؟ غصه نخوريا، یهو میبینی خدا برات دری رو باز میکنه که تو حتی اون درو نزده بودی.

New

‏زمین می‌خوری، بلند می‌شوی، استخوان‌های شکسته‌ات را جا می‌اندازی، با آستین‌ت اشک‌هایت را پاک می‌کنی و ادامه می‌دهی.

نمیدونم این حجم از حس ناکافی بودن و غم از کجا اور میشه رو سرم

حال و‌احوالم اینجوریه که دلم میخاد فردا برم پیش تراپیستم بگم میشه بغلم کنی من فقط زار بزنم:)

+1
New

این که یک نفر آدم خوبیه به این معنی نیست که برای تو آدم مناسبیه. این دو خیلی فرق دارن باهم.

من در مواجهه با مشکلاتم فقط چایی میخورم.

شکسته‌ شدن دل بیشتر از پخته‌ شدن مغز آدم‌ها رو عوض می‌‌کنه...

کسی چه می‌داند، من چقدر تلاش کرده‌ام که روحم زیبا بماند، وقتی جهان پر از رنج بود.