uz
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Kanalga Telegram’da o‘tish

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Ko'proq ko'rsatish
181
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-330 kunlar
Postlar arxiv
⭕️فکر کنم استراحت بین دو نیمه تموم شد رفتیم واسه نیمه دوم

همین که نسی گفت

خستمون کردن اه از اون طرف احساس گوه جنگ از اون طرف دانشگاه ها یه روز میگن لغو پس فرداش میگن تعویق دوباره بعدش میگن مجازی دوباره میگن لغو الان دوباره گفتن لغو و شهريور حذف ترم کنیم راحت شیم هممون

الان جنگه؟ جنگ نیست؟ صلح شد؟ آتش بس شد؟

خاورمیانه ❌ تیمارستان ✅

دلم برای خونه تنگ شده نمیخام وقتی بر میگردم تهران با شهری رو‌به رو بشم که خرابه اس:)

New

از فکر کردن خسته‌ام. از تحلیل کردن، از پیش‌بینی کردن، از نگران بودن. کاش میشد مغزمو خاموش کنم تا يه مدت.

طبق اصل لانه کبوتری هم حساب کنی احتمال اینکه یک فرد در زندگی کرونا، جنگ و دلار ۱۰۰هزارتومنی رو ببینه زیر یک درصده بعد من حدفاصل ۱۸ تا ۲۲سالگی سه تاشو تجربه کردم.

زندگی بدون تلگرام سخت تر از چیزی بود که انتظار داشتم.

هرچقدر هم بگی تنهایی خوبه، تهش دلت می‌خواد خودتو برای یکی لوس کنی.

تهران قشنگم قوی بمون بر میگردم:)

اینکه بانکا نمی‌ذارن پول برداری یه درده، اینکه من پولی ندارم یه درد دیگه.

باریکلا دلارام :) وقتی درست بزرگ بشی میفهمی کی باید به چی اعتراض کنی

تا پريروز تو بي حسي مطلق بودم ، نميفهميدم چخبره ، هيچي حس نميكردم اما الان ؟ صبح يه صبح عين يه روح سرگردون كه داره ديوونه ميشه كه نكنه بلايي سر عزيزاش بياد هر ساعت گريه ميكنه كه اين حق ما نبود ، جوونيمون ، عمرمون ، ارزوهامون همه تباه شد .

واقعاً دلم یه حرف ”اگه یه تارِ مو از سرت کم بشه اونوقت به دنیا نشون میدم جنگ واقعی چه شکلیه“ میخواد.

‏یه موقع‌هایی بود دنیا قشنگ بود. (۴ روز پیش)

جوری که این آهنگ وضعیتمونه:)

خانواده و فامیل داریم ۲۰ نفری باهم ی جا زندگی میکنیم، این بدترین ضربه اسرائیل به من بود.