181
订阅者
无数据24 小时
无数据7 天
-330 天
帖子存档
Repost from everything.about.nasi
خستمون کردن
اه
از اون طرف احساس گوه جنگ
از اون طرف دانشگاه ها
یه روز میگن لغو
پس فرداش میگن تعویق
دوباره بعدش میگن مجازی
دوباره میگن لغو
الان دوباره گفتن لغو و شهريور
حذف ترم کنیم راحت شیم هممون
دلم برای خونه تنگ شده نمیخام وقتی بر میگردم تهران با شهری روبه رو بشم که خرابه اس:)
از فکر کردن خستهام. از تحلیل کردن، از پیشبینی کردن، از نگران بودن. کاش میشد مغزمو خاموش کنم تا يه مدت.
طبق اصل لانه کبوتری هم حساب کنی احتمال اینکه یک فرد در زندگی کرونا، جنگ و دلار ۱۰۰هزارتومنی رو ببینه زیر یک درصده بعد من حدفاصل ۱۸ تا ۲۲سالگی سه تاشو تجربه کردم.
تا پريروز تو بي حسي مطلق بودم ، نميفهميدم چخبره ، هيچي حس نميكردم
اما الان ؟
صبح يه صبح عين يه روح سرگردون كه داره ديوونه ميشه كه نكنه بلايي سر عزيزاش بياد
هر ساعت گريه ميكنه كه اين حق ما نبود ، جوونيمون ، عمرمون ، ارزوهامون همه تباه شد .
واقعاً دلم یه حرف ”اگه یه تارِ مو از سرت کم بشه اونوقت به دنیا نشون میدم جنگ واقعی چه شکلیه“ میخواد.
خانواده و فامیل داریم ۲۰ نفری باهم ی جا زندگی میکنیم، این بدترین ضربه اسرائیل به من بود.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
