uz
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Kanalga Telegram’da o‘tish

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Ko'proq ko'rsatish
181
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-330 kunlar
Postlar arxiv
New

Repost from پَرپَر🪽
سامرتایم سَدنِس فقط امتحان دادن تو شهریور.

این جمله که "هرکی داره با غمی می‌جنگه که ما ازش خبر نداریم" واقعا آدمو مهربون‌تر می‌کنه .

#NEW Mood

Dariush-Donyaye-In-Roozaye-Man-Live-256.mp310.20 MB

Dagh Eshgh.mp33.71 MB

‏بهت میگم « اها باشه» چون نمیتونم صندلیو بکوبم تو صورتت.

‏الان فقط یه لیوان آیس تریاکیانو حالمو خوب میکنه.

(قسمت نبود.) پاسخى به تمام ذوق‌ هايی كه زود كور شد.

تنها سودی که برام داشتی این بود که الان به بقیه مشاوره میدم.

من واقعا از دست خرجای این دختره(خودم) خسته شدم.

‏من بلد نیستم یادت نیوفتم، خودت یادم نیا.

دستتو دورم نگه دار من يه شمع رو به بادم :)

نمیدونم چه حکمتیه اون ماهی که توی فشاری داروهات تموم میشه محصولات پوست مو تموم میشه مصادف میشه با تاریخ پرداخت اقساطتت زارت زارتم ادم مریض میشه بابا لعنتیااا ی زمان بدین بهم اه

photo content
+1

من مردی رو میخوام که از من دربرابر همه محافظت کنه وگرنه پسری که من باهاش قهر میکنم اونم قهر میکنه زیاده.

امروز ا بغضیم قراره چس ناله کنم براتون

اگه بعد تو عاشق نشم چی آدم سابق نشم چی اگه دیگه هیچ وقت برنگشتی خنده هات یادم نرفت چی شد حالم من بدتر از این چی یعنی به فکرم اصلا نیستی:))))))))