Eror 1000 + 1
Kanalga Telegram’da o‘tish
181
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-330 kunlar
Postlar arxiv
این جمله که
"هرکی داره با غمی میجنگه که ما ازش خبر نداریم"
واقعا آدمو مهربونتر میکنه .
نمیدونم چه حکمتیه
اون ماهی که توی فشاری
داروهات تموم میشه
محصولات پوست مو تموم میشه
مصادف میشه با تاریخ پرداخت اقساطتت
زارت زارتم ادم مریض میشه
بابا لعنتیااا ی زمان بدین بهم اه
من مردی رو میخوام که از من دربرابر همه محافظت کنه وگرنه پسری که من باهاش قهر میکنم اونم قهر میکنه زیاده.
اگه بعد تو عاشق نشم چی آدم سابق نشم چی
اگه دیگه هیچ وقت برنگشتی خنده هات یادم نرفت چی
شد حالم من بدتر از این چی یعنی به فکرم اصلا نیستی:))))))))
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
