Eror 1000 + 1
الذهاب إلى القناة على Telegram
181
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
این جمله که
"هرکی داره با غمی میجنگه که ما ازش خبر نداریم"
واقعا آدمو مهربونتر میکنه .
نمیدونم چه حکمتیه
اون ماهی که توی فشاری
داروهات تموم میشه
محصولات پوست مو تموم میشه
مصادف میشه با تاریخ پرداخت اقساطتت
زارت زارتم ادم مریض میشه
بابا لعنتیااا ی زمان بدین بهم اه
من مردی رو میخوام که از من دربرابر همه محافظت کنه وگرنه پسری که من باهاش قهر میکنم اونم قهر میکنه زیاده.
اگه بعد تو عاشق نشم چی آدم سابق نشم چی
اگه دیگه هیچ وقت برنگشتی خنده هات یادم نرفت چی
شد حالم من بدتر از این چی یعنی به فکرم اصلا نیستی:))))))))
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
