Eror 1000 + 1
Открыть в Telegram
181
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-330 день
Архив постов
این جمله که
"هرکی داره با غمی میجنگه که ما ازش خبر نداریم"
واقعا آدمو مهربونتر میکنه .
نمیدونم چه حکمتیه
اون ماهی که توی فشاری
داروهات تموم میشه
محصولات پوست مو تموم میشه
مصادف میشه با تاریخ پرداخت اقساطتت
زارت زارتم ادم مریض میشه
بابا لعنتیااا ی زمان بدین بهم اه
من مردی رو میخوام که از من دربرابر همه محافظت کنه وگرنه پسری که من باهاش قهر میکنم اونم قهر میکنه زیاده.
اگه بعد تو عاشق نشم چی آدم سابق نشم چی
اگه دیگه هیچ وقت برنگشتی خنده هات یادم نرفت چی
شد حالم من بدتر از این چی یعنی به فکرم اصلا نیستی:))))))))
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
