uz
Feedback
Eccedentesiast

Eccedentesiast

Yopiq kanal

t.me/HidenChat_Bot?start=514875807

Ko'proq ko'rsatish
Eron126 355Toif belgilanmagan
276
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-430 kunlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Aprel '26
Aprel '260
0 kanalda
Mart '26
+3
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+10
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+3
3 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+288
3 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
09 Aprel0
08 Aprel0
07 Aprel0
06 Aprel0
05 Aprel0
04 Aprel0
03 Aprel0
02 Aprel0
01 Aprel0
Kanal postlari
منم مارکو منم
منم مارکو منم

2
‏من هنوز به ترکیب قدرت مذاکره عراقچی، خریت بچه شیعه و آخوند شناسی روبیو ایمان دارم.
0
3
‏عمری دگر بباید بعد از وفات مارا ‏کین عمر طی نمودیم، اندر امیدواری
0
4
بهرحال این اوضاعی‌ست که می‌بینید و تفسیر لازم ندارد. ما هم می‌سوزیم و هم می‌سازیم. قسمتمان این بوده یا نبوده دیگر اهمیت ندارد، سگ بریند به قسمت و همه‌چیز‌.
0
5
‏من اینترنت می‌خوام. اینترنت آزاد می‌خوام. حقم رو می‌خوام. از این حقارت متنفرم. از این توهین آشکار به انسان‌بودنم متنفرم. از اینکه به اخبار دسترسی ندارم، کارم رو نمی‌تونم انجام بدم، از اینکه ارتباطم با همه قطعه، از اینکه برای کانفیگ و چند گیگ اینترنت باید دست‌وپا بزنم، عصبانی‌ام.
0
6
‏امروز شنبه ناامیدی‌ها بود.
0
7
‏کار کردن بی‌معنیه، کار نکردن بی‌معنی‌تر، استراحت کردن از همشون بی‌معنی‌تر. آدم نمی‌دونه صبح چرا باید بیدار شه، غروب چرا باید بیدار شه، آدم، امروز در ایران نمی‌دونه چرا باید زندگی کنه. اصن اگه این زندگی بود که ما کردیم، کیر سگ اصحاب کهف بره تو این زندگی.
0