ru
Feedback
Eccedentesiast

Eccedentesiast

Закрытый канал

t.me/HidenChat_Bot?start=514875807

Больше
Иран126 355Категория не указана
276
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-430 день

Загрузка данных...

Похожие каналы
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Входящие и исходящие упоминания
---
---
---
---
---
---
Привлечение подписчиков
апрель '26
апрель '260
в 0 каналах
март '26
+3
в 0 каналах
Get PRO
февраль '26
+10
в 0 каналах
Get PRO
январь '26
+3
в 3 каналах
Get PRO
декабрь '25
+288
в 3 каналах
Дата
Привлечение подписчиков
Упоминания
Каналы
09 апреля0
08 апреля0
07 апреля0
06 апреля0
05 апреля0
04 апреля0
03 апреля0
02 апреля0
01 апреля0
Посты канала
منم مارکو منم
منم مارکو منم

2
‏من هنوز به ترکیب قدرت مذاکره عراقچی، خریت بچه شیعه و آخوند شناسی روبیو ایمان دارم.
0
3
‏عمری دگر بباید بعد از وفات مارا ‏کین عمر طی نمودیم، اندر امیدواری
0
4
بهرحال این اوضاعی‌ست که می‌بینید و تفسیر لازم ندارد. ما هم می‌سوزیم و هم می‌سازیم. قسمتمان این بوده یا نبوده دیگر اهمیت ندارد، سگ بریند به قسمت و همه‌چیز‌.
0
5
‏من اینترنت می‌خوام. اینترنت آزاد می‌خوام. حقم رو می‌خوام. از این حقارت متنفرم. از این توهین آشکار به انسان‌بودنم متنفرم. از اینکه به اخبار دسترسی ندارم، کارم رو نمی‌تونم انجام بدم، از اینکه ارتباطم با همه قطعه، از اینکه برای کانفیگ و چند گیگ اینترنت باید دست‌وپا بزنم، عصبانی‌ام.
0
6
‏امروز شنبه ناامیدی‌ها بود.
0
7
‏کار کردن بی‌معنیه، کار نکردن بی‌معنی‌تر، استراحت کردن از همشون بی‌معنی‌تر. آدم نمی‌دونه صبح چرا باید بیدار شه، غروب چرا باید بیدار شه، آدم، امروز در ایران نمی‌دونه چرا باید زندگی کنه. اصن اگه این زندگی بود که ما کردیم، کیر سگ اصحاب کهف بره تو این زندگی.
0