ch
Feedback
Eccedentesiast

Eccedentesiast

关闭频道
276
订阅者
无数据24 小时
无数据7
-430

数据加载中...

相似频道
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
进出提及
---
---
---
---
---
---
吸引订阅者
四月 '26
四月 '260
在0个频道中
三月 '26
+3
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+10
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+3
在3个频道中
Get PRO
十二月 '25
+288
在3个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
09 四月0
08 四月0
07 四月0
06 四月0
05 四月0
04 四月0
03 四月0
02 四月0
01 四月0
频道帖子
منم مارکو منم
منم مارکو منم

2
‏من هنوز به ترکیب قدرت مذاکره عراقچی، خریت بچه شیعه و آخوند شناسی روبیو ایمان دارم.
0
3
‏عمری دگر بباید بعد از وفات مارا ‏کین عمر طی نمودیم، اندر امیدواری
0
4
بهرحال این اوضاعی‌ست که می‌بینید و تفسیر لازم ندارد. ما هم می‌سوزیم و هم می‌سازیم. قسمتمان این بوده یا نبوده دیگر اهمیت ندارد، سگ بریند به قسمت و همه‌چیز‌.
0
5
‏من اینترنت می‌خوام. اینترنت آزاد می‌خوام. حقم رو می‌خوام. از این حقارت متنفرم. از این توهین آشکار به انسان‌بودنم متنفرم. از اینکه به اخبار دسترسی ندارم، کارم رو نمی‌تونم انجام بدم، از اینکه ارتباطم با همه قطعه، از اینکه برای کانفیگ و چند گیگ اینترنت باید دست‌وپا بزنم، عصبانی‌ام.
0
6
‏امروز شنبه ناامیدی‌ها بود.
0
7
‏کار کردن بی‌معنیه، کار نکردن بی‌معنی‌تر، استراحت کردن از همشون بی‌معنی‌تر. آدم نمی‌دونه صبح چرا باید بیدار شه، غروب چرا باید بیدار شه، آدم، امروز در ایران نمی‌دونه چرا باید زندگی کنه. اصن اگه این زندگی بود که ما کردیم، کیر سگ اصحاب کهف بره تو این زندگی.
0