uz
Feedback
spm with dea

spm with dea

Kanalga Telegram’da oβ€˜tish

oh our Lord , may everyone here aims straight A+ in our spm Ψ’Ω…ΩŠΩ† يا Ψ±Ψ¨ . β€” notes banyak kat media ye !

Ko'proq ko'rsatish
1 162
Obunachilar
-124 soatlar
-127 kun
-3530 kun
Obunachilarni jalb qilish
Avgust '25
Avgust '250
0 kanalda
Iyul '25
+4
0 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+4
0 kanalda
Get PRO
May '25
+10
0 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+8
0 kanalda
Get PRO
Mart '25
+6
0 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+5
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+81
1 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+103
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+204
6 kanalda
Get PRO
Oktabr '24
+91
1 kanalda
Get PRO
Sentabr '24
+130
0 kanalda
Get PRO
Avgust '24
+196
0 kanalda
Get PRO
Iyul '24
+60
1 kanalda
Get PRO
Iyun '24
+82
0 kanalda
Get PRO
May '24
+110
0 kanalda
Get PRO
Aprel '24
+60
0 kanalda
Get PRO
Mart '24
+418
6 kanalda
Get PRO
Fevral '24
+875
5 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
02 Avgust0
Kanal postlari
ges ada yang nak beli tak ges 30 ringgit , condition padu lagi
ges ada yang nak beli tak ges 30 ringgit , condition padu lagi

2
ni d punya , tak perfect but alhamdulillah d bersyukur sangat πŸ₯Ή
ni d punya , tak perfect but alhamdulillah d bersyukur sangat πŸ₯Ή
764
3
masyaAllah congrats guys , keep sharing !!
654
4
sticker.webp
668
5
korang taknak spill korang punya ke
635
6
result d sama macam dalam mimpi πŸ₯Ή
630
7
alhamdulillah
632
8
korang okay ke HAHAHAHA
711
9
taktahu nak react apa
677
10
doa banyak banyak guys
675
11
k
923
12
oooo tujuh hari lagi
908
13
maybe kpm tengah tunggu anak bulan
813
14
dont worry guys
916
15
08 okay ke tuuuu
861
16
result bila
842
17
hi guys
792
18
lamanya tak on
830
19
i need to know which batch are you
557
20
im not sure if i should hidupkan aje this channel atau delete ( banyak sangat notes dalam ni 😭 )
556