en
Feedback
spm with dea

spm with dea

Open in Telegram

oh our Lord , may everyone here aims straight A+ in our spm آمين يا رب . — notes banyak kat media ye !

Show more
1 162
Subscribers
-124 hours
-127 days
-3530 days

Data loading in progress...

Tags Cloud
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Incoming and Outgoing Mentions
---
---
---
---
---
---
Attracting Subscribers
August '25
August '250
in 0 channels
July '25
+4
in 0 channels
Get PRO
June '25
+4
in 0 channels
Get PRO
May '25
+10
in 0 channels
Get PRO
April '25
+8
in 0 channels
Get PRO
March '25
+6
in 0 channels
Get PRO
February '25
+5
in 0 channels
Get PRO
January '25
+81
in 1 channels
Get PRO
December '24
+103
in 0 channels
Get PRO
November '24
+204
in 6 channels
Get PRO
October '24
+91
in 1 channels
Get PRO
September '24
+130
in 0 channels
Get PRO
August '24
+196
in 0 channels
Get PRO
July '24
+60
in 1 channels
Get PRO
June '24
+82
in 0 channels
Get PRO
May '24
+110
in 0 channels
Get PRO
April '24
+60
in 0 channels
Get PRO
March '24
+418
in 6 channels
Get PRO
February '24
+875
in 5 channels
Date
Subscriber Growth
Mentions
Channels
02 August0
Channel Posts
ges ada yang nak beli tak ges 30 ringgit , condition padu lagi
ges ada yang nak beli tak ges 30 ringgit , condition padu lagi

2
ni d punya , tak perfect but alhamdulillah d bersyukur sangat 🥹
ni d punya , tak perfect but alhamdulillah d bersyukur sangat 🥹
764
3
masyaAllah congrats guys , keep sharing !!
654
4
sticker.webp
668
5
korang taknak spill korang punya ke
635
6
result d sama macam dalam mimpi 🥹
630
7
alhamdulillah
632
8
korang okay ke HAHAHAHA
711
9
taktahu nak react apa
677
10
doa banyak banyak guys
675
11
k
923
12
oooo tujuh hari lagi
908
13
maybe kpm tengah tunggu anak bulan
813
14
dont worry guys
916
15
08 okay ke tuuuu
861
16
result bila
842
17
hi guys
792
18
lamanya tak on
830
19
i need to know which batch are you
557
20
im not sure if i should hidupkan aje this channel atau delete ( banyak sangat notes dalam ni 😭 )
556