uz
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Kanalga Telegram’da o‘tish

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali BitBoy Crypto analitikasi

BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 22 858 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 5 251-o'rinni va Eron mintaqasida 14 734-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 22 858 obunachiga ega bo‘ldi.

25 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -381 ga, so‘nggi 24 soatda esa -17 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 22.37% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 11.11% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 5 114 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 2 540 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 37 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 26 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

22 858
Obunachilar
-1724 soatlar
-927 kunlar
-38130 kunlar
Postlar arxiv
#OMG@bitboy_cryptocurrency با اهرم 3 اینقدر سود کنی لذت بخشه😉 نوش جان کنید @CryptoMarket_BitBoy
#OMG@bitboy_cryptocurrency با اهرم 3 اینقدر سود کنی لذت بخشه😉 نوش جان کنید @CryptoMarket_BitBoy

#OMG@bitboy_cryptocurrency اینم سودشو داد 👌 نصفشو بفروشید با ریسک فری بنونید @CryptoMarket_BitBoy
#OMG@bitboy_cryptocurrency اینم سودشو داد 👌 نصفشو بفروشید با ریسک فری بنونید @CryptoMarket_BitBoy

#OMG@bitboy_cryptocurrency خب الان کمی بفروشید و ریسک فری کتید @CryptoMarket_BitBoy
#OMG@bitboy_cryptocurrency خب الان کمی بفروشید و ریسک فری کتید @CryptoMarket_BitBoy

#OMG@bitboy_cryptocurrency چون طول کشید ، میتونید حدضرر بذارید روی 0.2510 و صبر کنید . ضررش منفی 5درصد میشه که مهم نیس @Crypt
#OMG@bitboy_cryptocurrency چون طول کشید ، میتونید حدضرر بذارید روی 0.2510 و صبر کنید . ضررش منفی 5درصد میشه که مهم نیس @CryptoMarket_BitBoy

اگه شیبا خریدین اینو در نظر بگیرین ، فعلا مقاومت رسیده و سیو سود منطقیست #shib@bitboy_cryptocurrency
اگه شیبا خریدین اینو در نظر بگیرین ، فعلا مقاومت رسیده و سیو سود منطقیست #shib@bitboy_cryptocurrency

#cati@bitboy_cryptocurrency نوش جان کنید 🔥🔥
#cati@bitboy_cryptocurrency نوش جان کنید 🔥🔥

#shib@bitboy_cryptocurrency نوش جان کنید .
#shib@bitboy_cryptocurrency نوش جان کنید .

شیبا تارگت اول تاچ شد 👌

#CATI #درخواستی کانال فرضی رو خوب شکسته و الان 39 سنت حمایت میشه براش , فعلا اگه لانگ بگیرید همین 39 سنت برای حد ضرر خوبه @Cr
#CATI #درخواستی کانال فرضی رو خوب شکسته و الان 39 سنت حمایت میشه براش , فعلا اگه لانگ بگیرید همین 39 سنت برای حد ضرر خوبه @CryptoMarket_BitBoy

دوروز پیش سیگنال و هدف waves رو گفتم ، دقیقا رفته عدد رو زده با 12درصد رشد که میشد 72درصد با اهرم 6 ؛ حیف شد . البته میدونستم بالا میزنه باید مارکت میدادم . ببخشید بع هرحال🙏

این سیگنالمون IOTA# بود ، چند برابر استارزتون سود کردین ؟ بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy
این سیگنالمون IOTA# بود ، چند برابر استارزتون سود کردین ؟ بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy

نحوه استفاده از سیگنالها و چارتهای کانال🔥🔥🔥

نحوه استفاده از سیگنالها و چارتهای کانال🔥🔥🔥

#OMG هم سودیم

دقت کرذین همیشه یه چیزی که خوشمون نمیومد نمیخریدیم ، بعد اینکه دوستمون یا کس دیگه ای میخرید فکر میکردیم اون جنس طلاست و دادلی میشد برامون به اینجور آدما جو زده میگن ، خودمم گفتم که ناراحت نشه کسی :)) این همه سیگنال دادیم طرف نخریده ، بعذ اینکه طلا شده اومده بخره نقره بشه براش !! حرفم اینه که اگه اعتماد داری همون اول بخر بعد اینکه سودشو داد سمتش نرو به ضررت تموم میشه گاها

#SAMO@bitboy_cryptocurrency 60 درصد اسپات هم رسیده ، با توجه به ترندی که رسم کردم مقاومت شده براش و فعلا میشه کلا فروخت تا بب
#SAMO@bitboy_cryptocurrency 60 درصد اسپات هم رسیده ، با توجه به ترندی که رسم کردم مقاومت شده براش و فعلا میشه کلا فروخت تا ببینیم کی مقاومت میزنه وارد بشیم @CryptoMarket_BitBoy

#LRC با لورج 6 90 درصد هم رسیده ، همینجا من کلا بستم .نوش جونتون 🔥🔥🔥 @CryptoMarket_BitBoy
#LRC با لورج 6 90 درصد هم رسیده ، همینجا من کلا بستم .نوش جونتون 🔥🔥🔥 @CryptoMarket_BitBoy

#SAMO@bitboy_cryptocurrency چیشد :)) نصفشو فروختم و ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy
#SAMO@bitboy_cryptocurrency چیشد :)) نصفشو فروختم و ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy

بعد اینکه سیگنالها سودشونو دادن ، تازه خیلیا میان واسه خریدشون ک تعجب آوره !!! یا اینکه پولشون کم بود و نتونستن بخرن و یا اینکه کلا جا موندن از بازار و خودشونو مجبور میکنند چیزی بخرند در حالی که این کار اشتباهه وقتی سیگنال میدیم همون اول میتونی بخری دیگه نهایت حد ضرر میخوری( که خدارو شکر کم پیش اومده) ولی از چند تاشو جا نمیمونی وگرنه بعدش باید به این فکر کنید [بعد عروسی حنا رو کجا میمالن؟؟ ] @CryptoMarket_BitBoy

#SAMO@bitboy_cryptocurrency چیشد :)) نصفشو فروختم و ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy
#SAMO@bitboy_cryptocurrency چیشد :)) نصفشو فروختم و ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy