fa
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

رفتن به کانال در Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام BitBoy Crypto

کانال BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 22 858 مشترک است و جایگاه 5 251 را در دسته رمزارزها و رتبه 14 734 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 22 858 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -381 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -17 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 22.37% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 11.11% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 5 114 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 540 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 37 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

22 858
مشترکین
-1724 ساعت
-927 روز
-38130 روز
آرشیو پست ها
#OMG@bitboy_cryptocurrency با اهرم 3 اینقدر سود کنی لذت بخشه😉 نوش جان کنید @CryptoMarket_BitBoy
#OMG@bitboy_cryptocurrency با اهرم 3 اینقدر سود کنی لذت بخشه😉 نوش جان کنید @CryptoMarket_BitBoy

#OMG@bitboy_cryptocurrency اینم سودشو داد 👌 نصفشو بفروشید با ریسک فری بنونید @CryptoMarket_BitBoy
#OMG@bitboy_cryptocurrency اینم سودشو داد 👌 نصفشو بفروشید با ریسک فری بنونید @CryptoMarket_BitBoy

#OMG@bitboy_cryptocurrency خب الان کمی بفروشید و ریسک فری کتید @CryptoMarket_BitBoy
#OMG@bitboy_cryptocurrency خب الان کمی بفروشید و ریسک فری کتید @CryptoMarket_BitBoy

#OMG@bitboy_cryptocurrency چون طول کشید ، میتونید حدضرر بذارید روی 0.2510 و صبر کنید . ضررش منفی 5درصد میشه که مهم نیس @Crypt
#OMG@bitboy_cryptocurrency چون طول کشید ، میتونید حدضرر بذارید روی 0.2510 و صبر کنید . ضررش منفی 5درصد میشه که مهم نیس @CryptoMarket_BitBoy

اگه شیبا خریدین اینو در نظر بگیرین ، فعلا مقاومت رسیده و سیو سود منطقیست #shib@bitboy_cryptocurrency
اگه شیبا خریدین اینو در نظر بگیرین ، فعلا مقاومت رسیده و سیو سود منطقیست #shib@bitboy_cryptocurrency

#cati@bitboy_cryptocurrency نوش جان کنید 🔥🔥
#cati@bitboy_cryptocurrency نوش جان کنید 🔥🔥

#shib@bitboy_cryptocurrency نوش جان کنید .
#shib@bitboy_cryptocurrency نوش جان کنید .

شیبا تارگت اول تاچ شد 👌

#CATI #درخواستی کانال فرضی رو خوب شکسته و الان 39 سنت حمایت میشه براش , فعلا اگه لانگ بگیرید همین 39 سنت برای حد ضرر خوبه @Cr
#CATI #درخواستی کانال فرضی رو خوب شکسته و الان 39 سنت حمایت میشه براش , فعلا اگه لانگ بگیرید همین 39 سنت برای حد ضرر خوبه @CryptoMarket_BitBoy

دوروز پیش سیگنال و هدف waves رو گفتم ، دقیقا رفته عدد رو زده با 12درصد رشد که میشد 72درصد با اهرم 6 ؛ حیف شد . البته میدونستم بالا میزنه باید مارکت میدادم . ببخشید بع هرحال🙏

این سیگنالمون IOTA# بود ، چند برابر استارزتون سود کردین ؟ بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy
این سیگنالمون IOTA# بود ، چند برابر استارزتون سود کردین ؟ بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy

نحوه استفاده از سیگنالها و چارتهای کانال🔥🔥🔥

نحوه استفاده از سیگنالها و چارتهای کانال🔥🔥🔥

#OMG هم سودیم

دقت کرذین همیشه یه چیزی که خوشمون نمیومد نمیخریدیم ، بعد اینکه دوستمون یا کس دیگه ای میخرید فکر میکردیم اون جنس طلاست و دادلی میشد برامون به اینجور آدما جو زده میگن ، خودمم گفتم که ناراحت نشه کسی :)) این همه سیگنال دادیم طرف نخریده ، بعذ اینکه طلا شده اومده بخره نقره بشه براش !! حرفم اینه که اگه اعتماد داری همون اول بخر بعد اینکه سودشو داد سمتش نرو به ضررت تموم میشه گاها

#SAMO@bitboy_cryptocurrency 60 درصد اسپات هم رسیده ، با توجه به ترندی که رسم کردم مقاومت شده براش و فعلا میشه کلا فروخت تا بب
#SAMO@bitboy_cryptocurrency 60 درصد اسپات هم رسیده ، با توجه به ترندی که رسم کردم مقاومت شده براش و فعلا میشه کلا فروخت تا ببینیم کی مقاومت میزنه وارد بشیم @CryptoMarket_BitBoy

#LRC با لورج 6 90 درصد هم رسیده ، همینجا من کلا بستم .نوش جونتون 🔥🔥🔥 @CryptoMarket_BitBoy
#LRC با لورج 6 90 درصد هم رسیده ، همینجا من کلا بستم .نوش جونتون 🔥🔥🔥 @CryptoMarket_BitBoy

#SAMO@bitboy_cryptocurrency چیشد :)) نصفشو فروختم و ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy
#SAMO@bitboy_cryptocurrency چیشد :)) نصفشو فروختم و ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy

بعد اینکه سیگنالها سودشونو دادن ، تازه خیلیا میان واسه خریدشون ک تعجب آوره !!! یا اینکه پولشون کم بود و نتونستن بخرن و یا اینکه کلا جا موندن از بازار و خودشونو مجبور میکنند چیزی بخرند در حالی که این کار اشتباهه وقتی سیگنال میدیم همون اول میتونی بخری دیگه نهایت حد ضرر میخوری( که خدارو شکر کم پیش اومده) ولی از چند تاشو جا نمیمونی وگرنه بعدش باید به این فکر کنید [بعد عروسی حنا رو کجا میمالن؟؟ ] @CryptoMarket_BitBoy

#SAMO@bitboy_cryptocurrency چیشد :)) نصفشو فروختم و ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy
#SAMO@bitboy_cryptocurrency چیشد :)) نصفشو فروختم و ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy