ar
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

الذهاب إلى القناة على Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام BitBoy Crypto

تُعد قناة BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 22 858 مشتركاً، محتلاً المرتبة 5 251 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 14 734 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 22 858 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -381، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -17، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 22.37‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 11.11‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 5 114 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 2 540 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 37.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

22 858
المشتركون
-1724 ساعات
-927 أيام
-38130 أيام
أرشيف المشاركات
#OMG@bitboy_cryptocurrency با اهرم 3 اینقدر سود کنی لذت بخشه😉 نوش جان کنید @CryptoMarket_BitBoy
#OMG@bitboy_cryptocurrency با اهرم 3 اینقدر سود کنی لذت بخشه😉 نوش جان کنید @CryptoMarket_BitBoy

#OMG@bitboy_cryptocurrency اینم سودشو داد 👌 نصفشو بفروشید با ریسک فری بنونید @CryptoMarket_BitBoy
#OMG@bitboy_cryptocurrency اینم سودشو داد 👌 نصفشو بفروشید با ریسک فری بنونید @CryptoMarket_BitBoy

#OMG@bitboy_cryptocurrency خب الان کمی بفروشید و ریسک فری کتید @CryptoMarket_BitBoy
#OMG@bitboy_cryptocurrency خب الان کمی بفروشید و ریسک فری کتید @CryptoMarket_BitBoy

#OMG@bitboy_cryptocurrency چون طول کشید ، میتونید حدضرر بذارید روی 0.2510 و صبر کنید . ضررش منفی 5درصد میشه که مهم نیس @Crypt
#OMG@bitboy_cryptocurrency چون طول کشید ، میتونید حدضرر بذارید روی 0.2510 و صبر کنید . ضررش منفی 5درصد میشه که مهم نیس @CryptoMarket_BitBoy

اگه شیبا خریدین اینو در نظر بگیرین ، فعلا مقاومت رسیده و سیو سود منطقیست #shib@bitboy_cryptocurrency
اگه شیبا خریدین اینو در نظر بگیرین ، فعلا مقاومت رسیده و سیو سود منطقیست #shib@bitboy_cryptocurrency

#cati@bitboy_cryptocurrency نوش جان کنید 🔥🔥
#cati@bitboy_cryptocurrency نوش جان کنید 🔥🔥

#shib@bitboy_cryptocurrency نوش جان کنید .
#shib@bitboy_cryptocurrency نوش جان کنید .

شیبا تارگت اول تاچ شد 👌

#CATI #درخواستی کانال فرضی رو خوب شکسته و الان 39 سنت حمایت میشه براش , فعلا اگه لانگ بگیرید همین 39 سنت برای حد ضرر خوبه @Cr
#CATI #درخواستی کانال فرضی رو خوب شکسته و الان 39 سنت حمایت میشه براش , فعلا اگه لانگ بگیرید همین 39 سنت برای حد ضرر خوبه @CryptoMarket_BitBoy

دوروز پیش سیگنال و هدف waves رو گفتم ، دقیقا رفته عدد رو زده با 12درصد رشد که میشد 72درصد با اهرم 6 ؛ حیف شد . البته میدونستم بالا میزنه باید مارکت میدادم . ببخشید بع هرحال🙏

این سیگنالمون IOTA# بود ، چند برابر استارزتون سود کردین ؟ بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy
این سیگنالمون IOTA# بود ، چند برابر استارزتون سود کردین ؟ بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy

نحوه استفاده از سیگنالها و چارتهای کانال🔥🔥🔥

نحوه استفاده از سیگنالها و چارتهای کانال🔥🔥🔥

#OMG هم سودیم

دقت کرذین همیشه یه چیزی که خوشمون نمیومد نمیخریدیم ، بعد اینکه دوستمون یا کس دیگه ای میخرید فکر میکردیم اون جنس طلاست و دادلی میشد برامون به اینجور آدما جو زده میگن ، خودمم گفتم که ناراحت نشه کسی :)) این همه سیگنال دادیم طرف نخریده ، بعذ اینکه طلا شده اومده بخره نقره بشه براش !! حرفم اینه که اگه اعتماد داری همون اول بخر بعد اینکه سودشو داد سمتش نرو به ضررت تموم میشه گاها

#SAMO@bitboy_cryptocurrency 60 درصد اسپات هم رسیده ، با توجه به ترندی که رسم کردم مقاومت شده براش و فعلا میشه کلا فروخت تا بب
#SAMO@bitboy_cryptocurrency 60 درصد اسپات هم رسیده ، با توجه به ترندی که رسم کردم مقاومت شده براش و فعلا میشه کلا فروخت تا ببینیم کی مقاومت میزنه وارد بشیم @CryptoMarket_BitBoy

#LRC با لورج 6 90 درصد هم رسیده ، همینجا من کلا بستم .نوش جونتون 🔥🔥🔥 @CryptoMarket_BitBoy
#LRC با لورج 6 90 درصد هم رسیده ، همینجا من کلا بستم .نوش جونتون 🔥🔥🔥 @CryptoMarket_BitBoy

#SAMO@bitboy_cryptocurrency چیشد :)) نصفشو فروختم و ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy
#SAMO@bitboy_cryptocurrency چیشد :)) نصفشو فروختم و ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy

بعد اینکه سیگنالها سودشونو دادن ، تازه خیلیا میان واسه خریدشون ک تعجب آوره !!! یا اینکه پولشون کم بود و نتونستن بخرن و یا اینکه کلا جا موندن از بازار و خودشونو مجبور میکنند چیزی بخرند در حالی که این کار اشتباهه وقتی سیگنال میدیم همون اول میتونی بخری دیگه نهایت حد ضرر میخوری( که خدارو شکر کم پیش اومده) ولی از چند تاشو جا نمیمونی وگرنه بعدش باید به این فکر کنید [بعد عروسی حنا رو کجا میمالن؟؟ ] @CryptoMarket_BitBoy

#SAMO@bitboy_cryptocurrency چیشد :)) نصفشو فروختم و ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy
#SAMO@bitboy_cryptocurrency چیشد :)) نصفشو فروختم و ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy

BitBoy Crypto - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @cryptomarket_bitboy