uz
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Kanalga Telegram’da o‘tish

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali BitBoy Crypto analitikasi

BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 22 904 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 5 275-o'rinni va Eron mintaqasida 14 710-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 22 904 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -346 ga, so‘nggi 24 soatda esa -7 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 19.54% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining N/A% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 4 476 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 0 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 38 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

22 904
Obunachilar
-724 soatlar
-757 kunlar
-34630 kunlar
Postlar arxiv
#LDO یک پله لانگ با اهرم 3 ، حجم زیادی نخرید @CryptoMarket_BitBoy
#LDO یک پله لانگ با اهرم 3 ، حجم زیادی نخرید @CryptoMarket_BitBoy

بنظرتون آلتکوینها اصلاح دارن بازم ، یا از این محدوده برمیگردن بالا ؟
Anonymous voting

#SEI اینم واکنش دقیق به ترند ما 👌 ببینید خط روندهای به این سادگی چه دقیق عمل میکنند ، زیاد پیچیدش نکنید تحلیلهاتونو @CryptoM
#SEI اینم واکنش دقیق به ترند ما 👌 ببینید خط روندهای به این سادگی چه دقیق عمل میکنند ، زیاد پیچیدش نکنید تحلیلهاتونو @CryptoMarket_BitBoy

#ETHFI پله اول قیمت فعلی و پله دوم محدوده 1.250 برای بای مناسبه . حد ضررندارد . @CryptoMarket_BitBoy
#ETHFI پله اول قیمت فعلی و پله دوم محدوده 1.250 برای بای مناسبه . حد ضررندارد . @CryptoMarket_BitBoy

توکنهای تازه لیست شده ترامپ و ملانیا ، بازار رو به هم ریخته . از چارت معلومه که کاملا هیجانی رفتار کردن معامله گرها . رفتارها گله ای هست خیلیا ضرر میکنن :))) @CryptoMarket_BitBoy

همانطور که گفتیم بیتکوین دقیقا اومد پولبکو زد 👌 بنظر معامله گران هیجانی رفتار میکنند!!! @CryptoMarket_BitBoy
همانطور که گفتیم بیتکوین دقیقا اومد پولبکو زد 👌 بنظر معامله گران هیجانی رفتار میکنند!!! @CryptoMarket_BitBoy

مقاومت مهم اتریوم 3545 دلار هست .

اتریوم زیر 3000 رو دید و خرید شد . @CryptoMarket_BitBoy

بفرس بهش 😁

رفیق این کندلو میبینی ... 😄 @CryptoMarket_BitBoy
رفیق این کندلو میبینی ... 😄 @CryptoMarket_BitBoy

اینم از اصلاح بازار

سولانا👌 @CryptoMarket_BitBoy
سولانا👌 @CryptoMarket_BitBoy

سولانا 👌 @CryptoMarket_BitBoy
سولانا 👌 @CryptoMarket_BitBoy

در بازار کریپتو کلی ضرر کرده ام ، ولی تا دلتون بخاد هم سود کردم . از 20 ماه پیش به این نتیجه رسیدم که صبر و مدیریت سرمایه حرف اولو میزنه . و دیدم که خیلیا مدیریت سرمایه دارن ولی چون لورج 20 50 و الی آخر میذارن ، صبرشون دقیقه ای تموم میشه و معامله رو با زیان خوب میبندن . حرفم اینه که اهرم پایین بذار صبرت خودبخود زیاد میشه و در بازار صعودی راحت میتونی هولد کنی و سوئینگ انجام بدی . چیه هرروز میری قمار میکنی اعصابت رو خرد میکنی . از روند جا میمونی با این کارت ، ببین کی گفتم یا علی 🙌 @CryptoMarket_BitBoy

خط روند معتبر بود :) @CryptoMarket_BitBoy
خط روند معتبر بود :) @CryptoMarket_BitBoy

#CAKE سیگنال اسپات ورود پله اول 2.100 ورود پله دوم 1.550 حد ضرر و حد سود ندارد . مناسب برای اسپات کارها @CryptoMarket_BitBoy
#CAKE سیگنال اسپات ورود پله اول 2.100 ورود پله دوم 1.550 حد ضرر و حد سود ندارد . مناسب برای اسپات کارها @CryptoMarket_BitBoy

درسته اصلاح کرد بازار ولی همچنان به اون صورت که باید بشه اتفاق نیافتاده ، تو این اصلاح شروع به خرید سنگین از آلتکوینها خواهم کرد . پله ای میخرم دید بنده بلند مدتیست شش ماه الی ماشاالله .زودتر هم سود خوبی گرفتم خارج میشم . #بیت‌بوی @CryptoMarket_BitBoy

#GMT هردو نقطه فعال شده ، نقطه ورود 0.1318 شده .نصف حجم رو این قیمت برای فروش بذارید .

#GTC قیمت فعلی یک پله در اسپات خریدم . خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy
#GTC قیمت فعلی یک پله در اسپات خریدم . خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy

#HNT قبلا یه سود خوبی گرفتیم ازش ، بنظرم قیمت فعلی یک پله و در اصلاحات احتمالی پله دوم در اسپات بخریم . @CryptoMarket_BitBoy
#HNT قبلا یه سود خوبی گرفتیم ازش ، بنظرم قیمت فعلی یک پله و در اصلاحات احتمالی پله دوم در اسپات بخریم . @CryptoMarket_BitBoy