ar
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

الذهاب إلى القناة على Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام BitBoy Crypto

تُعد قناة BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 22 904 مشتركاً، محتلاً المرتبة 5 275 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 14 710 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 22 904 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -346، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -7، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 19.54‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً N/A‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 4 476 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 0 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 38.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

22 904
المشتركون
-724 ساعات
-757 أيام
-34630 أيام
أرشيف المشاركات
#LDO یک پله لانگ با اهرم 3 ، حجم زیادی نخرید @CryptoMarket_BitBoy
#LDO یک پله لانگ با اهرم 3 ، حجم زیادی نخرید @CryptoMarket_BitBoy

بنظرتون آلتکوینها اصلاح دارن بازم ، یا از این محدوده برمیگردن بالا ؟
Anonymous voting

#SEI اینم واکنش دقیق به ترند ما 👌 ببینید خط روندهای به این سادگی چه دقیق عمل میکنند ، زیاد پیچیدش نکنید تحلیلهاتونو @CryptoM
#SEI اینم واکنش دقیق به ترند ما 👌 ببینید خط روندهای به این سادگی چه دقیق عمل میکنند ، زیاد پیچیدش نکنید تحلیلهاتونو @CryptoMarket_BitBoy

#ETHFI پله اول قیمت فعلی و پله دوم محدوده 1.250 برای بای مناسبه . حد ضررندارد . @CryptoMarket_BitBoy
#ETHFI پله اول قیمت فعلی و پله دوم محدوده 1.250 برای بای مناسبه . حد ضررندارد . @CryptoMarket_BitBoy

توکنهای تازه لیست شده ترامپ و ملانیا ، بازار رو به هم ریخته . از چارت معلومه که کاملا هیجانی رفتار کردن معامله گرها . رفتارها گله ای هست خیلیا ضرر میکنن :))) @CryptoMarket_BitBoy

همانطور که گفتیم بیتکوین دقیقا اومد پولبکو زد 👌 بنظر معامله گران هیجانی رفتار میکنند!!! @CryptoMarket_BitBoy
همانطور که گفتیم بیتکوین دقیقا اومد پولبکو زد 👌 بنظر معامله گران هیجانی رفتار میکنند!!! @CryptoMarket_BitBoy

مقاومت مهم اتریوم 3545 دلار هست .

اتریوم زیر 3000 رو دید و خرید شد . @CryptoMarket_BitBoy

بفرس بهش 😁

رفیق این کندلو میبینی ... 😄 @CryptoMarket_BitBoy
رفیق این کندلو میبینی ... 😄 @CryptoMarket_BitBoy

اینم از اصلاح بازار

سولانا👌 @CryptoMarket_BitBoy
سولانا👌 @CryptoMarket_BitBoy

سولانا 👌 @CryptoMarket_BitBoy
سولانا 👌 @CryptoMarket_BitBoy

در بازار کریپتو کلی ضرر کرده ام ، ولی تا دلتون بخاد هم سود کردم . از 20 ماه پیش به این نتیجه رسیدم که صبر و مدیریت سرمایه حرف اولو میزنه . و دیدم که خیلیا مدیریت سرمایه دارن ولی چون لورج 20 50 و الی آخر میذارن ، صبرشون دقیقه ای تموم میشه و معامله رو با زیان خوب میبندن . حرفم اینه که اهرم پایین بذار صبرت خودبخود زیاد میشه و در بازار صعودی راحت میتونی هولد کنی و سوئینگ انجام بدی . چیه هرروز میری قمار میکنی اعصابت رو خرد میکنی . از روند جا میمونی با این کارت ، ببین کی گفتم یا علی 🙌 @CryptoMarket_BitBoy

خط روند معتبر بود :) @CryptoMarket_BitBoy
خط روند معتبر بود :) @CryptoMarket_BitBoy

#CAKE سیگنال اسپات ورود پله اول 2.100 ورود پله دوم 1.550 حد ضرر و حد سود ندارد . مناسب برای اسپات کارها @CryptoMarket_BitBoy
#CAKE سیگنال اسپات ورود پله اول 2.100 ورود پله دوم 1.550 حد ضرر و حد سود ندارد . مناسب برای اسپات کارها @CryptoMarket_BitBoy

درسته اصلاح کرد بازار ولی همچنان به اون صورت که باید بشه اتفاق نیافتاده ، تو این اصلاح شروع به خرید سنگین از آلتکوینها خواهم کرد . پله ای میخرم دید بنده بلند مدتیست شش ماه الی ماشاالله .زودتر هم سود خوبی گرفتم خارج میشم . #بیت‌بوی @CryptoMarket_BitBoy

#GMT هردو نقطه فعال شده ، نقطه ورود 0.1318 شده .نصف حجم رو این قیمت برای فروش بذارید .

#GTC قیمت فعلی یک پله در اسپات خریدم . خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy
#GTC قیمت فعلی یک پله در اسپات خریدم . خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy

#HNT قبلا یه سود خوبی گرفتیم ازش ، بنظرم قیمت فعلی یک پله و در اصلاحات احتمالی پله دوم در اسپات بخریم . @CryptoMarket_BitBoy
#HNT قبلا یه سود خوبی گرفتیم ازش ، بنظرم قیمت فعلی یک پله و در اصلاحات احتمالی پله دوم در اسپات بخریم . @CryptoMarket_BitBoy